Her har I så mig

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
kir-stine
Posts: 17
Joined: Wed 5. Mar 2008 13:30

Her har I så mig

Post by kir-stine »

Hej med Jer

Jamen, så vil jeg da også lige præsentere mig... :lea:

Nogle af Jer kender mig fra Hestenettet, hvor jeg primært har brugt ve og ble-forummet, men synes også der er ved at blive en smule trængt, så jeg søger også nye græsgange..

Om mig selv kan jeg jo fortælle at jeg hedder Stine, stammer oprindeligt fra sjælland, men valgte for knap 3 år siden at flytte til nordjylland sammen med min mand Niels.. :elsk:

Sammen har vi to små børn - Andreas der bliver 2 år til juni og Kaya på 7 måneder.. :elsk:

Jeg har et par ponyer gående på min mark - fjordhesten Trixia, sportsponyen Yasmin og lille Mette, vores låne Shetlandspony.. :elsk:

Lige iøjeblikket optager min slanke-operation mig meget...

Fik d. 19 februar en gastric bypass - lige som Merethe Kasten kendt fra tv2- dog er min operation en kikkert operation..

Jeg er så lykkelig for min operation og føler jeg har fået et nyt liv forærende.. :lol: :jeanie: :hhansen: :elsk: :lol: heidio

Indtil viderer har jeg tabt en del kg, men har stadig en masse jeg skal have smidt - og det glæder jeg mig til...

Kh stine
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Her har I så mig

Post by Camilla... »

Heeej Stine

Ha, så kunne du alligevel ikke nære dig. Vi ER også ganske søde og rare herinde. Dejligt du blev hængende.

Camilla
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Her har I så mig

Post by CXEC »

Hej og velkommen til!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply