Inflation

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
Jackpot
Posts: 22
Joined: Fri 18. Nov 2005 02:04

Inflation

Post by Jackpot »

Jeg kan se der er ved at gå inflation, i præsentationerne, så jeg må hellere melde mig under fanerne...
Jeg har egentlig haft en bruger i lang tid, men havde glemt det igen... Men ud af den manglene lyst til at oprette en netsafe adgang til HN smuttede mine muligheder for at debatere.
Og så var det jo at ud af glemslens tåger dukkede denne site op igen...

Nu er der så kommet lidt mere gang i dabatterne her ide, og der er flere emner at snakke med i, og mit behov for at stikke snuden i alt ting er blevet lidt mindre, så jeg tror bestemt "striglerne" kan tilfredstille mig.

Lidt om mig... jeg er af hunkøn... mit døbenavn er Linda... Jeg er 37 år Gift med en pragtfuld mand og vi arbejder kraftigt på at forøge hustanden med endnu et tobenet fammiliemedlem...Det arbejde fylder nok af og til lidt for meget i mit liv, da vi er i gang med IVF og alt hvad det medfører af hormoner og stress.
Så jeg beder på forhånd om tilgivelse hvis et af mine hormonella flip nogen sinde rammer jer... det er ikke personligt... Men ustyrligt når det sker.

På hesefronten har jeg gamle Jack på 15 år. Oldenborger. Vi er hygge/skovturs par i western stile.. Og så er der Jack afløser in spe... Pascall... 3 års Tinker kryds der stadig er hingst... Vi tregår og hygger sammen med manden...

Lige for tiden er der ikke andre dyr på gården, me til sommer kommer der et par grise, en kalv eller to... alle til fryseren. Hvis der skulle dukke en kat op, kan den finde varit hjem her, for den sidste musefanger blev aldrig glad for hunden. Katte her på ejndommen er ude dyr, der har stald og fyrrum som deres hjem... jeg sover ikke i deres hjem, og de bliver ude af mit hjem... så fungere det bedst.

Hunden... En skøn GD er desværre ikke i live længere, men måtte aflives 9 år gammel... Og hvis nogen spørger, så er jeg GD fan... Ingan andre hunde bliver nogen sinde min hund.

Nå men hvis i overlevede så længe var det bare ldt om mig... En eller anden dag får jeg nok lavet et galleri, men ikke lige i dag.

:jeanie: Til alle jer skønne Strigler og Børster.
Jackpot
Posts: 22
Joined: Fri 18. Nov 2005 02:04

Inflation

Post by Jackpot »

[quote:b445ca268f="smukke-ped"]Hormon flip er ok... :june: ...det kan altid bruges som undskyldning for at køre en plade chokolade ned..[/quote:b445ca268f]

Ja, god undskyldning, men ikke god reaktion for mig, når jeg er ved at tabe mig, så reaktionerne kommer ud på anden vis... :atengstedt: :randis:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Inflation

Post by CXEC »

Jamen velkommen til!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Inflation

Post by Ms Strangefield »

Halløj i skuret
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply