Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
Deerhunter

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by Deerhunter »

Jeg skulle lige fjumre lidt rundt før jeg fandt præsentationerne, og det er jo mere høfligt at sige ordentlig goddag.

Pludselig opdagede jeg at striglerne havde samme anarkistiske holdning som jeg selv, så her har jeg tænkt mig at komme, men jeg må advare jer - jeg er total blottet for humor - aner ikke hvad sarkasme og ironi er for nogle størrelser, og så skriver jeg elendigt.

Selv interessere jeg mig ikke voldsomt for heste. Det gør fruen. Jeg en staldkarlen. Sådan nogle skal der jo også være. I ved - muge ud, fixe hegn, slæbe fodersække o. lign. Egentlig ved jeg ikke hvordan hun får mig til det - det må være en slags woodoo.

Selv interessere jeg mig for jagt, jagthunde og jagtvåben - men det kan jeg altid kede jer med en anden gang.

Med venlig hilsen
Deerhunter
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by Dorte Hansen »

Jep, kald du os bare strigler.
eller hekse, eller møgkællinger.

Du må kalde os lige hvad du vil, bare ikke tidligt op søndag morgen.

Velkommen til dig.
Nu med køter-bande!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by KatieKat »

Om du må kalde os strigler? Ja, hvad i himlens navn skulle du ellers kalde os?

[quote:46065c8338]Jeg en staldkarlen. Sådan nogle skal der jo også være. I ved - muge ud, fixe hegn, slæbe fodersække o. lign. [/quote:46065c8338]
Sådan nogen kan vi godt lide.

[quote:46065c8338]men jeg må advare jer - jeg er total blottet for humor - aner ikke hvad sarkasme og ironi er for nogle størrelser,[/quote:46065c8338]
Mand... med mindre det er et forsøg på at være morsom så spår jeg at du får det svært herinde.

Anyway... velkommen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by Stimata Doamna »

[quote:4f9ec184e7]Selv interessere jeg mig ikke voldsomt for heste. Det gør fruen. Jeg en staldkarlen. Sådan nogle skal der jo også være. I ved - muge ud, fixe hegn, slæbe fodersække o. lign. Egentlig ved jeg ikke hvordan hun får mig til det - det må være en slags woodoo.[/quote:4f9ec184e7]

Det kunne jeg godt fortælle dig, for jeg er nemlig gift med en mand, der har samme funktioner :hhansen: men nu skal jeg ikke afsløre noget og ødelægge de opnåede resultater inden for mandeopdragelse for mig selv og andre. Tips gives dog gerne til kvindelige strigler på PB - hvis I sværger tavshed :hhansen:

Endnu engang velkommen til :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by udlandet »

Hej Deerhunter. Min mand har samme funktion som dig i stalden, han vil bare ikke erkende det :elsk: Han er ellers blevet ret så god. Han kan kende forskel på hö og halm nu ! Der hvor vi boede för var det ikke så let at få fat i hö og halm. Så manden der er god (eller bare godtroende) blev sendt ind på gården for at spörge om vi kunne köbe noget hö fra deres mark. Han vendte glad tilbage og sagde: Vi skal komme tilbage til august :ane: . August sagde jeg :birgittekv: Ja, der kan vi hente halm. Jamen vi skal have hö nu. Halm har vi jo masser af. Ind igen, og så lärte vi ham at hö er med ö, da det er grönt. Han vidste at det grönne var det de spiste, og ikke sked i. I et par år hed det så: det dyre eller det billige. men nu körer det. Men heste, nej det har han ikke :anonym: Men i stalden der er han altid.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by CXEC »

Strigler det er og bliver vi. Så kald os bare det.

Velkommen til. Kan ske du lærer lidt om humor og sarkasme?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Hej Strigler - må jeg kalde jer det?

Post by Godzilla »

Hej til endnu en børste. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply