Mig, Alex

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Alex
Posts: 5
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:48

Mig, Alex

Post by Alex »

Ja, så smuttede jeg også herind. Jeg har godt nok ikek været aktict skrivende i hesteverdenen i... ehm.. lang tid, men nu kunne jeg ikke holde kæft længere (www.einhorn.dk) - og for at skrive på HN, som jeg ellers har gjort før skal jeg oprettes hos et firma jeg ike har tillid til, og som alligevel ikke vil acceptere min oprettelse (jeg har nemlig hemmelig adresse) - så valget faldt på forummet her.

Jeg er nørd, og spiller en del computer. Jeg har hjulpet emd at drive et par fora, og er p.t. teknisk administrator på et forum om tamrotter.
Jeg spiller rollespil og ehm, er samfundspolitisk engageret (Også kendt som - kan lide at råbe højt når "de store" ikke opfører sig ordentligt) - og jeg er ikke bange for at tage en kamp op - heller ikke selvom odds'ne er små - jeg vælger dog mine kampe med omhu.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Mig, Alex

Post by stardancer »

Velkommen til Alex heidio
/Sofie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Mig, Alex

Post by CXEC »

Velkommen til.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Alex
Posts: 5
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:48

Mig, Alex

Post by Alex »

[quote:40557125cc]Ped's vildt latterlige sigNAtur... [/quote:40557125cc]

Natur

;)

(Har jeg faktisk fattet den ? *g*)
Alex
Posts: 5
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:48

Mig, Alex

Post by Alex »

sigNAtur

sig - Natur

Natur ;)

(eller er jeg for vant til kringlede puslespil?)
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Mig, Alex

Post by Tigerbaby »

Tror vist bare det er fordi jeg i en tidligere tråd påpegede at hun havde stavet signatur forkert, sigantur....
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Mig, Alex

Post by Diane »

Hej Alex

Og velkommen til.

Jeg sad lige og læste din blog igennem og faldt over den her udtalelse:

[quote:37043e1f17]Tredjemand er virksomheden Netamia ApS, der driver Net-safe.info.
Problemerne er opstået i forbindelse med Heste-Nettet, som også drives af Netamia ApS.[/quote:37043e1f17]

Hvor har du fundet den information henne? Og med drives, mener du så teknisk set?
Jeg er helt klar over at der er et problem med kasketterne NetMania kontra HN, men at Heste-nettet skulle drives af NetMania er hel ny information for mig.

Ellers super blog - godt arbejde. Jeg havde overvejet at lave noget lignende, men har ikke lige kunne finde tiden til det.
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Mig, Alex

Post by Diane »

Og forresten, så virker din linkning til
[b:b24866b8b0]Berettiget interesse - en fortsættelse[/b:b24866b8b0] ikke.
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
Netto-Morten
Posts: 14
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:12

Mig, Alex

Post by Netto-Morten »

"Hvem står bag Net-Safe?
Net-Safe udvikles og drives af Netamia I/S efter aftale med Heste-Nettet Fond. Parterne søger udbredelse af Net-Safe gennem et bredere ejerskab i den danske internet- og forbrugerverden. Net-Safe søges også udbredt gennem internationalt samarbejde mellem portaler. Organisationer og portaler er velkomne til at henvende sig til hb@netamia.com."

Er det ikke Heste-Nettet fond der står bag netamia så?
Se forresten e-mailen hb@netamia.com.
Mon ikke det er Henrik Biering?
User avatar
Netto-Morten
Posts: 14
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:12

Mig, Alex

Post by Netto-Morten »

Jeg havde egentligt altid troet at net-safe var et produkt de havde tænkt sig at sælge til andre portaler.
De tvang så brugerne på HN til at oprette sig for at sikre at der var en solid brugerbase når de skulle argumentere overfor andre portaler om hvorfor de skulle bruge det.
Det er udelukkende spekulation fra min side, men i min verden virker det sandsynligt.
Men det er vist en anden diskussion.. :)
Post Reply