En strigle? Jo, det er jeg vist...

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
aribeth

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by aribeth »

Ja undskyld Jhez... annette hin überkloge har talt... :lea:


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by annetteB »

[quote:20c4fd29cd]Ja undskyld Jhez... annette hin überkloge har talt... [/quote:20c4fd29cd]

æv, altså Katrine: Hvis jeg virkelig er så smart, hvorfor er jeg så ikke rig?? :tommelned:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by aribeth »

hvor skulle jeg da vide det fra, det er jo ikke mig der er den kloge :lea:

Katrine
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Jhez »

Gider nogen slette denne her tråd, da jeg ikke har energi/lyst til at udfylde den efter de gældende "standarder"? Jeg var bare høflig...
Hj
aribeth

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by aribeth »

Jhez der er ikke nogen glædende standarter og du skal ikke gøre ngoet hvis ikke du synes det...

Men derfor kan det godt være at jeg eller andre spørger som jeg spurgte...og det var altså ikke for at lyde sur eller noget :-)


Katrine
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Jhez »

Aribeth, du er superstrigle, så du kan jo slette. Slet venligst tråden, så vil jeg skrive en præsentation når/hvis jeg har besluttet mig til at blive her... lige nu lyder det her sted en smule for indspist.
Hj
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Jhez »

Tjah, det er nok mest det der "din præsentation af dig selv er ikke god nok" og "så kan vi have vores egne tråde for os selv" tankegang jeg ikke er så imponeret af, i betragtning af at stedet her skulle være mere frittænkende...
Hj
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by 99E »

[quote:fad4ff0cc5] i betragtning af at stedet her skulle være mere frittænkende...[/quote:fad4ff0cc5]
Ikke mere frit tænkende - bare mere frit. Og med ytringsfrihed under ansvar, inden for lovens rammer.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Anja »

nu ikke så nærtagende - har du læst min præs?

Der bliver der hylet op om flere billeder (HA der er stadig ikke kommet nogen, ta den!).

Hvorfor er det et problem, at du ikke kan få slettet din tråd, der er ikke noget ondt i den???

Prøv nu lige at trække vejret :atengstedt:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by annetteB »

Tilslutter mig den ærede skribent ovenfor: Tag den nu med ro.
Strigler.dk er som et lille traktørsted ejet af et par lettere ekcentriske søstre: De åbner døren hver dag og forventer de samme gæster som vanligt + måske et par forbipasserende, som - hvem ved - vil ende med at blive stamgæster engang.
:-)

Pludselig en dag VÆLTER det imidlertid ind med nye mennesker og de sidder ved alle bordene og de ringer på klokken og de vil ha' kaffe med mælkeskum og andet mærkeligt og de skiller lagkagen ad for at se hver der er indeni og spør hvorfor man ikke kan købe souvenirs og de vil ALLE SAMMEN bo der i ååårevis og være stamgæster og alt muligt på én gang....og det er altså IKKE fordi søstrene ikke vil ha' nye gæster på traktørstedet at de virker en anelse forbeholdne. Det er fordi de simpelthen ikke ANER hvad de skal stille op med sig selv pga al den opmærksomhed!
:roed:

(og inderst inde er de måske lidt i tvivl om hvorvidt alle de her nye kunder er kommet fordi de kan LIDE traktørstedet, eller om de måske snarere kommer fordi bedriftsundhedstjenesten lige har lukket Børges Bodega og snakken går i landsbyen om, at "rotterne i Børges køkken var faneme større end Tømrerens foxterrier og osse mere tamme" :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply