En strigle? Jo, det er jeg vist...

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by HeidiO »

[quote:a8fa2e6e0a="atengstedt"]Tilslutter mig den ærede skribent ovenfor: Tag den nu med ro.
Strigler.dk er som et lille traktørsted ejet af et par lettere ekcentriske søstre: De åbner døren hver dag og forventer de samme gæster som vanligt + måske et par forbipasserende, som - hvem ved - vil ende med at blive stamgæster engang.
:-)

Pludselig en dag VÆLTER det imidlertid ind med nye mennesker og de sidder ved alle bordene og de ringer på klokken og de vil ha' kaffe med mælkeskum og andet mærkeligt og de skiller lagkagen ad for at se hver der er indeni og spør hvorfor man ikke kan købe souvenirs og de vil ALLE SAMMEN bo der i ååårevis og være stamgæster og alt muligt på én gang....og det er altså IKKE fordi søstrene ikke vil ha' nye gæster på traktørstedet at de virker en anelse forbeholdne. Det er fordi de simpelthen ikke ANER hvad de skal stille op med sig selv pga al den opmærksomhed!
:roed:

(og inderst inde er de måske lidt i tvivl om hvorvidt alle de her nye kunder er kommet fordi de kan LIDE traktørstedet, eller om de måske snarere kommer fordi bedriftsundhedstjenesten lige har lukket Børges Bodega og snakken går i landsbyen om, at "rotterne i Børges køkken var faneme større end Tømrerens foxterrier og osse mere tamme" :hhansen:)[/quote:a8fa2e6e0a]


Hvor er det smukt udtrykt Annette :respekt:
Heidi
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by HeidiO »

[quote:ed9ac5b2be](og inderst inde er de måske lidt i tvivl om hvorvidt alle de her nye kunder er kommet fordi de kan LIDE traktørstedet, eller om de måske snarere kommer fordi bedriftsundhedstjenesten lige har lukket Børges Bodega og snakken går i landsbyen om, at "rotterne i Børges køkken var faneme større end Tømrerens foxterrier og osse mere tamme" Mr. Green)[/quote:ed9ac5b2be]

Det går ikke lige så godt med citaterne, det var faktisk det her jeg gerne ville citere :katiekat:
Heidi
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by CXEC »

Tilslutter mig Annettes kloge ord!!! Smukt formuleret i øvrigt!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Jhez »

Jamen, det er da godt at I er enige...
Hj
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

En strigle? Jo, det er jeg vist...

Post by Stimata Doamna »

[quote:82d4df2255]"så kan vi have vores egne tråde for os selv"[/quote:82d4df2255]

Er der nogen, der har skrevet det? Personligt har jeg været lidt irriteret over at blive overhældt med utallige indlæg med "HN er dååååmme", "Trille-Marie er den største idiot nord for Alperne" og lignende. Men jeg tænker da, at det er en noget, der går over med tiden. Fordi forfatterne daffer igen - eller falder lidt ned og får tingene sat lidt i perspektiv.

(Jeg har stadig ikke fattet det konstruktive i at hælde galde ud på ét forum over noget, der sker i et andet, som opfører sig utidigt, men som man alligevel ikke vil undvære - til en grad hvor man prøver at omgå diverse systemer. Så trænger man da vist til at få lidt perspektiv ind i sagerne - det drejer sig jo ikke om liv eller død eller rigets sikkerhed. Dette står i parantes, fordi det egentlig ikke vedrører tråden, men alligevel måske kan bidrage til at se verden lidt fra den "invaderede" parts vinkel.)

Jeg ser da gerne, at du (og andre) bliver her, men hvis det ikke er noget for jer, er der jo ikke noget at gøre ved det :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply