MinnaN

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

MinnaN

Post by MinnaN »

Hvem er jeg så?

Tjoeh...

[b:6759c11eaf]Navn[/b:6759c11eaf]
Minna Nybro, hvis i nu gerne vil vide det. :hhansen:

[b:6759c11eaf]Alder - gerne fødselsdag[/b:6759c11eaf]
Jeg er født den 17. november 1972. Dermed er jeg 36, selvom jeg egentlig føler mig som en på 22.

[b:6759c11eaf]Hjemegn[/b:6759c11eaf]
Født på Nørrebro på noget der hed Sankt Josef hospital i Griffenfeldsgade. Sidenhen har jeg boet i Albertslund, Nørrebro, Vesterbro og det meste af mit liv på Amager. Nu bor jeg i Ballerup og har gjort det i 10 år, tæt på skoven. Dejligt!

[b:6759c11eaf]Arbejdsområde/uddannelse [/b:6759c11eaf]
Hvad har jeg lavet? Uha, jeg har været inde og læse fysik indtil jeg kom til kvantemekanikken, som er ganske svært. 3 gange var jeg til eksamen i det, også var det slut.
Så måtte jeg finde på noget andet at lave og det blev til bioanalytikerstudiet, hvor jeg blev færdiguddannet 23 juni i 2006.
Ligenu er jeg på Herlev Mikrobiologiske Afdeling.
Hvad er en bioanalytiker? Tjoeh, det er mig der farver smearprøver, tager blodprøver, checker jeres lungekapacitet, sørger for at det er det rigtige blod i får til operationerne og dyrker grønt snot og gult pus. Bare for at nævne nogle af de ting som man også laver som bioanalytiker. ;)

[b:6759c11eaf]Rytterstatus (aktiv/passiv)[/b:6759c11eaf]
Jeg er aktiv rytter. Så meget man nu kan være med en rideskolehest (som hedder Prins og er 22 år gammel), man rider 2 gange om ugen (men strigler 5 af ugens dage). Jeg har haft min egen den gang jeg var teenager og jeg savner de ting man kan lave med en hest. Så målet er helt klart at få min egen eller få helpart på MIN rideskolehest Prins. :elsk:

Vores to tøser rider (piger på 14 og 9) og det har de gjort siden de var 3 1/2 - 4 år gamle. Den bette dreng har siddet på en hest siden han har vist interesse for kræene. Lige får jul fik han sidste første ridetime/trækketur, så der er tre 4 ryttere i familien. Man kunne høre skriget flere kilometer væk da han blev løftet af. :lol:
Jeg selv har redet siden jeg var 5, så det blir vel til 25 plus (trækker lige graviditeterne fra). Jeg har prøvet andre sportsgrene (thaiboksning, boksning, svømning, håndbold, karate, styrketræning), men ridning og heste har mit hjerte. Sådan er det bare.

[b:6759c11eaf]Hest(e)[/b:6759c11eaf]
Prins, som er en blanding af en jyde og frederiksborger, er "min" dejlige tålmodige rideskolehest. Han er 22 år gammel, har sine særheder, tung som et ondt år, svær at få samlet og man skal knokle for at komme ind på livet af ham. Jeg har brugt samtlige af mine 7 sommerferier (til min kære husbonds fortrydelse) på at komme ind på livet af ham. Det har også givet resultater. Min drøm er at forsøde hans sidste tid og håber at han snart overgår til mig som helpart. Så skal han godt nok forkæles med foder og alt det der. :elsk: Men det blir han jo alligevel.

[b:6759c11eaf]Øvrige interesser [/b:6759c11eaf]
Hvad laver jeg ellers? Jeg spiller rollespil sammen med en flok gutter, hvoraf min mand er med i gruppen. Jeg elsker at læse, så jeg har altid gang i mindst 3 bøger og/eller videnskabelige artikler om dette eller hint. Jeg ÆLSKER scifi og fantasy, rollespilsbøger, spaceopera, urtekunst, heksebøger, madbøger, faglitteratur omkring biokemi, mikrobiologi, lidt fysik, kemi og sår'n.
Jeg har en dybt pervers form for humor. Jeg kan med stolthed sige, at jeg kan få en sømand til at rødme på 10 sekunder uden at anstrenge mig. :viben: :linski:

Jeg er gift med EN MAND, og vi har så 3 børn, hvoraf min mand ikke er biologisk far til den ældste, men har taget hende til sig som sin egen. To piger og bette knejt.
Vi vil ha en gård med plads til løsdrift og biler. Vi skal ikke ha flere børn medmindre de er firbenede og siger vrinsk! :D

[size=9:6759c11eaf]:P DrilleKatieKat :P[/size:6759c11eaf]
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

[quote:9128e7a2ce]Jeg er gift med 2 børn[/quote:9128e7a2ce]

Er det overhovedet lovligt? Og jeg som troede at både bigami og ægteskab med børn er ulovligt her i landet... 8)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

:P :P :P :P :P :P :P :P
[size=24:66bbbd5ced][color=cyan:66bbbd5ced]DrilleKat![/color:66bbbd5ced][/size:66bbbd5ced]
:P :P :P :P :P :P

*fnis*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Oho, jeg er også født på sankt Joseph stiftelsen - 1 2 3, du skylder mig en sodavand b:D
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Fniiis, I er fjollede er I.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply