ny strigle

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

ny strigle

Post by Stutteri Highmoor »

Jeg har jo lige opdaget Strigler.dk, blev nysgerrig og oprettede mig. Har skrevet et par gange og er i den forbindelse blevet hilst velkommen.
Dette til min store forbavselse, da jeg ikke forestillede mig, at man sådan "kender" hinanden herinde.
Min antagelse er derfor, at der er færre brugere af Strigler end f.eks. hestenettet, når man sådan opdager nye brugere.
Fedt - mere intimt eller personligt om man vil!
Jeg takker for velkomsten og kvittere med lidt om mig selv, så I ved hvem I taler med:

Jeg er en ung kvinde fra 1972. Uddannet fysioterapeut i år 2000 og har arbejdet som sådan lige siden.
Jeg bor sammen med min kæreste, Preben, i en højmose nær Viborg. Preben har stået i beriderlære ved Erik Keldsen i Thorning, for 20 år siden. Den gang var Erik en af de hotteste beridere i Danmark.

Sammen har vi Stutteri Højmosen, hvor vi drømmer om at lave den perfekte dressurhest, hvor eksteriør, interiør og gangarter går op i en højere enhed.
Vi har 3 avlshopper af vidt forskellig afstamning. Den ene er renstammet trakehner, de to øvrige er DV'ere.
Derudover har vi ungdyr fra hopperne og en enkelt ridehest, Camille, som ikke er i avlen.
aribeth

ny strigle

Post by aribeth »

Velkommen til Belinda :-) jeg er sikker på du kan bidrage med en masse spændende i debatterne :-)

Katrine
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

ny strigle

Post by HeidiO »

Også velkommen herfra.
Her er rigtig hyggeligt, håber at du bliver strigloman ligesom resten af os :bahh:
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

ny strigle

Post by KatieKat »

Jamen velkommen igen. Det er meget mindre herinde og man lærer hinanden bedre at kende.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

ny strigle

Post by annetteB »

Velkommen til - foreløbig lover det jo godt for at du bliver en aktiv skribent herinde!
:tommelop:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

ny strigle

Post by Lea »

Velkommen!

Skal vi ikke se billeder af hestene? :-)
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

ny strigle

Post by Stimata Doamna »

Også et velkommen herfra - jeg har også læst dine indlæg, og det tegner jo godt :-)

Jeg håber, at du finder dig godt til rette... og så vil vi se billeder :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

ny strigle

Post by CXEC »

Velkommen til! Ja, vi bemærker de nye :linski: og håber altid at de vil deltage i debatterne på lige fod med os andre.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

ny strigle

Post by Godzilla »

Velkommen herfra også.

Dejligt med nye Strigler. :katiekat:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

ny strigle

Post by Stutteri Highmoor »

Ihh altså, nu har jeg utalige gange forsøgt, at oploade billeder til mit galleri, men hver gang får jeg et svar om at filen enten er ødelagt eller for stor. Så hvis nogen har en løsning på mit problem, så kom frit frem!
Billeder og beskrivelse af mine heste-børn kan indtil videre ses på: www.sitecenter.dk/stutteri-hojmosen

Hmm, nu kan jeg åbenbart heller ikke lave et link.
Jeg beklager, men er nysgerrigheden tilstrækkelig stor, finder I nok vejen frem til hjemmesiden alligevel :linski:

hilsen Belinda, den mest hjælpeløse computerbruger til dags dato.
Post Reply