nyt navn

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
CJ

nyt navn

Post by CJ »

hejsa tid til opdatering:

der er sket lidt siden jeg først kom her ind under navnet Dee, så derfor ændring af navn og en lille opdatering:

vi har nu ændret lidt i heste holdet:

vi har følgende heste nu:

Sweet Sazz og Super Smooth Beauty

det går kanon med begge heste og de er lige komemt hjem fra tilridning. I 2008 skal begge ifoles med en lækker sag, optimum conclusion, en dejlig herre. og begge piger skal lige afpudses i deres træning hos rene på little mule, så alt i alt går det strygende.

er du mere nysgerig så spørg ;-)

knus

christina
aribeth

nyt navn

Post by aribeth »

Hej Christina :-)

Jeg glæder mig SÅÅ meget til at se afkom efter især Sweet Sazz :-D

Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

nyt navn

Post by CXEC »

Hej igen. Det lyder da dejligt med to muler! Gad ejg egentlig godt men HVOR skulle jeg dog finde tiden? :mur:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nyt navn

Post by annetteB »

Altså Celeste: Du kan jo ikke bruge mere tid end du har? Derfor vil TO heste naturligvis ikke bruge mere af din tid end Xenia allerede gør: nemlig det hele!
:skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
CJ

nyt navn

Post by CJ »

hej alle sammen.

june jeg har set annettes afkom, og jeg håber på en model ala det til lene og mig.

jeg er også spændt på at se det af kom som sweetie komemr med, men lige så meget et som beauty kommer med. faktisk kan jeg slet ikke vente *GG* og de små føller er jo slet ikek komemt i endnu....


celeste vi har haft 4 og er nu nede på dem vi skal beholde og avle på og ride på
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

nyt navn

Post by CXEC »

[quote:db4d352bf0="atengstedt"]Altså Celeste: Du kan jo ikke bruge mere tid end du har? Derfor vil TO heste naturligvis ikke bruge mere af din tid end Xenia allerede gør: nemlig det hele!
:skoer:[/quote:db4d352bf0]

Annette der fik du mig lige til at grine indvendig! Tak for det!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply