Back on track.................

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Back on track.................

Post by Lena »

Daw Strigler................

I går rigtig til den, hva? :hhansen:

Nu har jeg haft Striglepause et stykke tid............. I har været slettet af "foretrukne"................ Jeg har været på en kold tyrker........ Dét gik faktisk rigtig godt i lang tid...... Men......... men en lille kikker.......... bare et lillebittemikrokik..................

Sååååk.............. Var der nogen der noget om: "Striglomani"?

Jeg kommer tilbage i ny "teflon" beklædning........... forstået på den måde......... at jeg vist var "brændt lidt ud" og tog tingene lidt for nært...... Jeg har været på afstresningskur hele sommeren.......... Tænk, jeg sagde endda nej til St. Hestedag.............. og nød dagene hjemme!!

Nå, men jeg har brugt min tid på at opdrage på min nye Borderterrier, Chili.

Måske I kan huske UNIK............? Min............ Ja........... MIN slesviger. Jeg fik endelig lov til at købe ham for et par måneder siden...... :jeanie:

UNIK:
[img:0ca95aca1e]http://i18.photobucket.com/albums/b131/FruGusse/DSC01023.jpg[/img:0ca95aca1e]

Chili:
[img:0ca95aca1e]http://i18.photobucket.com/albums/b131/FruGusse/DSC00880.jpg[/img:0ca95aca1e]


:viben: :viben: :viben:

Nå........... åd I den råt?

Næh, jeg havde hørt "ude i byen" at I manglede nogle gamle snerpede rynkerøve................. :hhansen:

Dem har jeg så været ude og spørge om de ville være med.............. men nej............ så I må nøjes med mig!

:lea:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Back on track.................

Post by annetteB »

[quote:03f072239f]Næh, jeg havde hørt "ude i byen" at I manglede nogle gamle snerpede rynkerøve.................

Dem har jeg så været ude og spørge om de ville være med.............. men nej............ så I må nøjes med mig![/quote:03f072239f]

Åh, dét var ærgerligt!
:viben: :viben: :viben:

[quote:03f072239f]Jeg kommer tilbage i ny "teflon" beklædning[/quote:03f072239f]
Vil det sige, at alting fra nu af glider af på dig?
:linski:

Velkommen tilbage - og tilmangegangelykke med Smukke Unik!
Han er en SMUK hest, er han.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Back on track.................

Post by KatieKat »

Hej Fru Gusse.

Godt at se dig igen og velkommen tilbage. Og helt vildt meget tillykke med Unik.
Hvordan går det med ridningen og alt det?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Back on track.................

Post by Helle Sørensen »

[quote:e87a1f33ad]Næh, jeg havde hørt "ude i byen" at I manglede nogle gamle snerpede rynkerøve.................

Dem har jeg så været ude og spørge om de ville være med.............. men nej............ så I må nøjes med mig! [/quote:e87a1f33ad]

Ahh mon ikke det går :lol:

Velkommen tilbage FruGusse.

Nej hvor er den vaps bare cute :elsk:

Hilsen Helle Sørensen
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Back on track.................

Post by Lena »

Tak tak..............

Ja, jeg er simpelthen blevet EJER af UNIK.......... helt vildt..... Ikke fordi der er de store ændringer i dagligdagen....... men ejerskab er bare noget helt andet end at "leje"...........

Vi er flyttet fra den helt nye fine stald til noget gammelt, men vildt hyggeligt............. Temperaturen i den fine nye stald nærmede sig minusgrader, så vi fandt nogle varmere omgivelser........... Grønnegård Ridecenter, hvis nogen har lyst til at se hvor vi bor.

[quote:66a21a3e5b]Vil det sige, at alting fra nu af glider af på dig?
[/quote:66a21a3e5b]

Argh.... det vil jeg ikke love........... man kan brænde "bøffen" på selvom panden er teflonbelagt............ Men mon ikke det glider lidt lettere........?

[quote:66a21a3e5b]Hej Fru Gusse.

Godt at se dig igen og velkommen tilbage. Og helt vildt meget tillykke med Unik.
Hvordan går det med ridningen og alt det? [/quote:66a21a3e5b]

Jo tak............ Jeg har fået redet mere i denne sommer end i hele den tid jeg har haft UNIK...............

[quote:66a21a3e5b]Nej hvor er den vaps bare cute [/quote:66a21a3e5b]

Ja, hun er nuser............. og importeret fra Sverige........... ganske ulovligt........... hmmm........ men hun er nu blevet legitim........
Lone

Back on track.................

Post by Lone »

hej igen!

Tillykke med Unik - den lækre hest!

Og sikke en sød hvalpi!!!

Det er da fedt du er her igen!!!!

Teflon - silikone - whatever
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Back on track.................

Post by CXEC »

Velkommen retur, jeg sad netop og undrede mig over HVOR DU DOG BLEV AF?????

Dejligt at være blevet EJER af UNIK!!! Tillykke med det. Skøn er den da!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Back on track.................

Post by Pilevadgaard »

Hej FruGusse, dejlige billeder ... :-D
Post Reply