Rimelig ny her..

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Rimelig ny her..

Post by Lone Beck »

Jeg ville være glad for hjælp til motioneringen, for det er da kun de gode uger jeg får redet 1-2 gange :hhansen:

Maggie er supersød og rar og dejlig at være på ryggen af. Hun kan godt finde på at blive bange for bøhmænd og hoppe til siden, så din balance skal ikke være helt ad h. til. (JEG er indtil videre blevet hængende, så det er heller ikke nødvendigt at være i superform :lol: )

Men kom da forbi en dag og hils på hende - og os andre! :linski:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Rimelig ny her..

Post by Helle Sørensen »

Jamen hun lyder da som en dejlig hest, alle heste kan jo blive bange for bøhmænd og man gør jo sit bedste for at blive siddende. Jeg har 7-9-13 ikke været nede og bide i græsset siden jeg var barn, men det kan jo altid smutte. gg

Så tror jeg at jeg vil komme forbi og se til jer, hvilke dag passe jer bedst og hvornår?

Hilsen Helle
Hilsen Helle S
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Rimelig ny her..

Post by Lone Beck »

Om aftenen eller i weekenden. Ikke mandag og tirsdag i den kommende uge - da har jeg travlt med arbejde samt børne- og hestetransport.

98 95 42 05 - mit tlf. Bare ring :-D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Rimelig ny her..

Post by CXEC »

Også velkommen her fra!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply