Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by CXEC »

Heey, velkommen til, eller noget. Du var her vidst før mig? Nå, skidt med det.

Dejlig PRULLER og ja, mere vil have mere.... Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder Billeder :prik: :prik: :prik:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Anja »

Flere billeder :brok:

Jeg fik ikke taget nogen sidst jeg var ude og besøge hende, det var alligevel FOR besværligt, i den alder har de jo ikke fattet at de kommer til at arbejde hårdt resten af deres liv og render derfor gladeligt rundt i røven på en.

Sødt, men besværligt når der skal tages billeder.

Willow er en lidt en ups'er ½ pinto (castor skulle han hedde) og ½ skimmel af ukendt baggrund.

Willow er da et fint navn, jeg ville godt have haft en Skylar, meeen når 3 mennesker skal blive enige - suuuuk... Det eneste vi kunne blive enige om var Willow, efter lebben fra Buffy.

Senere har jeg fundet ud af at navnebetydningen er frihed, det er så helt ok.

Jeg skulle svare på noget mere - men har glemt hvad i har spurgt om, så det må komme senere :jeanie:
Lone

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Lone »

Velkommen Anja - din gamle svamp!

Det er et sødt føl, men ku´ du ikke ha pudset dens næse - eventuelt tørret den med dit ærme? :hhansen:
Utroligt at folk skal vise deres unger med snot i næsen og alting :ond:
Og stakkels føl - at den skal rende sådan rundt - men upudset snudeskaft?

Er I virkelig 3 om at eje hende - og har I lige meget samkvem?


Det er med vinen - det kommer du vel til at bevise - at du virkelig blir så provokerende...
Jeg er provokerende til hverdag - men med vin - der er jeg sød ... gad vide hvad det betyder :iskvinden:

Og så skal du ikke tro du slipper så let - FLERE BILLEDER - at det søde føl med snotnæse - det er et krav!!!!!!

Og ellers:
[b:4dd52657f0]velkommentilhåberdufårnoglegodetimerherpåstriglerogvilskrivenoglegodeindlægsomkanbidragetilnogledebatterogsåvilvigernesebillederafalledinedyrdinebørngiderviikkesehejhej[/b:4dd52657f0]
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Tigerbaby »

Hun ser da sød ud, men jeg vil da også gerne se nogle flere billeder. :-D
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Stimata Doamna »

Hvad er odds på, at Frederik og Marys prinsesse kommer til at hedde Anja???

Jeg tænker, at bookmakerne, navneforskerne og Billed-Bladet ikke tænker på at konsultere strigler, inden de begynder at gætte på navne :hhansen:

Ellers ville de ikke være i tvivl - vel, Anja?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Anja »

ptøj og hov hov, jeg er da vist kommet til at negligere jeres spørgsmål, jeg er vist et skarn :smaek:

Billeder, i bliver sgu aldrig tilfredse herinde, men ok, fair nok, det kan jeg leve med og åbner også op for den mulighed, at jeg kan råbe med på samme kor i andre tråde :lol:

Prinsesse Anja Er oplagt, boede vi i et samfund funderet på intelligente og kloge (er det en pleonasme?) mennesker med et fornuftigt syn på livet og vores medmennesker, så havde oddsne været RIGTIG gode, men desværre er det ikke tilfældet - havde man dog bare levet i Striglotopia, stedet hvor prinsesser hedder Anja :jeanie:

[quote:42137a5599]Det er et sødt føl, men ku´ du ikke ha pudset dens næse - eventuelt tørret den med dit ærme?
Utroligt at folk skal vise deres unger med snot i næsen og alting
Og stakkels føl - at den skal rende sådan rundt - men upudset snudeskaft? [/quote:42137a5599]

Du har helt ret i at ANDRE ungers snotnæser er ucharmerende :viben:

Måske kan det photoshoperes væk???

[quote:42137a5599]Det er med vinen - det kommer du vel til at bevise - at du virkelig blir så provokerende... [/quote:42137a5599]

Hmmmmm - Ja, det bliver jeg vist :bahh:


Nu blev der også spurgt om andre billeder, end billeder af Willow (samkvemsretten er ens for alle, jeg har valgt lidt mindre samkvem end min veninde og hendes mand :-D )

Billeder:

[img:42137a5599]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/Anja/full.jpg[/img:42137a5599]

[img:42137a5599]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/forgyldning/forgyldning2.jpg[/img:42137a5599]

[img:42137a5599]http://s20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/malerier/th_cirkusprinsesse.jpg[/img:42137a5599]


[img:42137a5599]http://s20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/Kat/th_flemmingdigicamsorteres119.jpg[/img:42137a5599]


[img:42137a5599]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/billeder/phto2.jpg[/img:42137a5599]

Så kan jeres billedhungrerendebrokkeomani vel stilkle lidt i bero!!!! :brok:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by KatieKat »

Næ den kan da ej. Det er jo alt sammen genudsendelser vi har set før. (Det må da være en pleonasme.)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by Anja »

Tys kittekat - det er ikke sikkert de andre ved det, eller har glemt det :hhansen:

Skal i have et nøgenbillede før i er tilfredse?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by KatieKat »

Næh, bare nogen flere af det der føl.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Anja/Anja/Anja/Anja - prinsessen!!!

Post by CXEC »

Jo jo, de billeder HAR vi allerede set! NYE billeder og gerne af unghesten!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply