Fru Bertelsen

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Lene
Posts: 42
Joined: Fri 18. Nov 2005 23:20

Fru Bertelsen

Post by Lene »

Fru Bertelsen skriver:
Nogle vil mene at det er noget pjat at man ikke kan komme op eller passe et arbejde, men kan kun sige at jeg gerne vil bytte mit liv/helbred med dem. Jeg ville give alt for et "normalt" liv med et godt fuldtids arbejde.
Og som social rådgiverne siger så får man altså ikke bare en
førtidspension i så ung en alder hvis man ikke er syg. Lægerne skriver også i deres rapporter at alle behandlings muligheder er udtømte.

Disse nogen kan forhåbentlig tælles på en hånd, for som din sagsbehandler siger, så får man ikke bare en pension , så :smaek: til de få tåbelige mennesker :linski:
User avatar
Fru Bertelsen
Posts: 50
Joined: Sun 11. Jun 2006 19:29

Fru Bertelsen

Post by Fru Bertelsen »

[quote:0acbe9ad72="Emmara"]Fru Bertelsen skriver:
Nogle vil mene at det er noget pjat at man ikke kan komme op eller passe et arbejde, men kan kun sige at jeg gerne vil bytte mit liv/helbred med dem. Jeg ville give alt for et "normalt" liv med et godt fuldtids arbejde.
Og som social rådgiverne siger så får man altså ikke bare en
førtidspension i så ung en alder hvis man ikke er syg. Lægerne skriver også i deres rapporter at alle behandlings muligheder er udtømte.

Disse nogen kan forhåbentlig tælles på en hånd, for som din sagsbehandler siger, så får man ikke bare en pension , så :smaek: til de få tåbelige mennesker :linski:[/quote:0acbe9ad72]

Tak det var sødt skrevet. Desværre er der bare nogle mennesker som ikke har forståelse/respekt for folk med handicap og folk som er førtidspensionist.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Fru Bertelsen

Post by CXEC »

Det var altså ikke for at udvise manglende respekt for dig og din person, jeg undredes blot over at så ung en person var førtidspensionist!

Det er da utrolig trist at læse at alle behandlings former er udtømt. Det synes jeg på en måde er en fallit erklæring, og det skriver jeg uden at have nogen form for belæg for min udtalelse. Den kommer bare lige fra hjertet.

Jeg synes det er uhyggeligt at der ikke er noget at gøre for dig. Det gør mig trist, når man ellers kan så meget inden for medicinen nu om dage.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Fru Bertelsen
Posts: 50
Joined: Sun 11. Jun 2006 19:29

Fru Bertelsen

Post by Fru Bertelsen »

[quote:bb07884fd9="Céleste"]Det var altså ikke for at udvise manglende respekt for dig og din person, jeg undredes blot over at så ung en person var førtidspensionist!

Det er da utrolig trist at læse at alle behandlings former er udtømt. Det synes jeg på en måde er en fallit erklæring, og det skriver jeg uden at have nogen form for belæg for min udtalelse. Den kommer bare lige fra hjertet.

Jeg synes det er uhyggeligt at der ikke er noget at gøre for dig. Det gør mig trist, når man ellers kan så meget inden for medicinen nu om dage.[/quote:bb07884fd9]

Jeg tro bestemt heller ikke at du vil noget ondt med det, men blot vil spørge. Og jeg er glad for du spørger og ikke bare selv dømmer ud fra hvad du nu tror er rigtigt. Så bestemt ikke noget negativt ment til dig.

Kærligst Louise
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Fru Bertelsen

Post by CXEC »

[quote:c1f7ee1ffd]Og jeg er glad for du spørger og ikke bare selv dømmer ud fra hvad du nu tror er rigtigt.[/quote:c1f7ee1ffd]

Det har jeg ikke belæg for at gøre. Jeg forsøger altid at bevare mit sind åbent, håber jeg....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Blønner
Posts: 200
Joined: Sun 3. Dec 2006 23:22

Fru Bertelsen

Post by Blønner »

:elsk: også velkommen her fra mig :elsk:
Venligst Bl
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Fru Bertelsen

Post by MinnaN »

Heheh, velkommen til Strigler. Her er ganske hyggeligt at være. :linski:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Lone

Fru Bertelsen

Post by Lone »

jeg vil bare lige tilføje, at jeg har arebjdet emd bl.a pensionssager i flere år - og det er ikke "bare noget man får" - de tider er forbi for meget lang tid siden.
Det er fandme svært at opnå - sommetider ser vi folk, som er virkelig slidt op og færdige - selv terminale cancer-patienter får ikke bare pension, fordi der i princippet er behandlingsmuligheder, sålænge lægerne ikke giver op.
Og det er jo ikke lige den besked de ønsker at give en cancer-patient!

Så bed du bare folk knytte sylten, hvis du træffer flere idioter - de ved jo øjensynlig ikke hvad de taler om!

Og :tommelop: til dig, fordi du alligevel har humør og overskud!!!!
User avatar
Fru Bertelsen
Posts: 50
Joined: Sun 11. Jun 2006 19:29

Fru Bertelsen

Post by Fru Bertelsen »

[quote:b1d19b2eba="LoneR"]jeg vil bare lige tilføje, at jeg har arebjdet emd bl.a pensionssager i flere år - og det er ikke "bare noget man får" - de tider er forbi for meget lang tid siden.
Det er fandme svært at opnå - sommetider ser vi folk, som er virkelig slidt op og færdige - selv terminale cancer-patienter får ikke bare pension, fordi der i princippet er behandlingsmuligheder, sålænge lægerne ikke giver op.
Og det er jo ikke lige den besked de ønsker at give en cancer-patient!

Så bed du bare folk knytte sylten, hvis du træffer flere idioter - de ved jo øjensynlig ikke hvad de taler om!

Og :tommelop: til dig, fordi du alligevel har humør og overskud!!!![/quote:b1d19b2eba]

Hejsa. Jeg sidder og bliver helt glad for dine ord. Det er nemlig ikke ret sjovt at være førtidspensionist.....! Der er mange ting i hverdagen som er vildt svært at klare. Og de personer som altid skal være på nakken af mig mener ikke at man overhovedet kan lave noget når man nu er syg. Men selvfølgelig kan jeg det. Det skal bare være i mit tempo og når jeg kan og ikke er dårlig.

Så ja de har da overhovedet ikke sat sig en skid ind i tingene.....! Men jeg bytter til en hver tid gerne mit liv med dem. Jeg var nemlig helst fri for mit dårlige helbred.

Kærligst Louise
Post Reply