Gesine

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
Gesine
Posts: 22
Joined: Sun 1. Oct 2006 14:20

Gesine

Post by Gesine »

Som i nok har gættet, så er Gesine ikke mit navn. Det er navnet på min hest, som desværre blev aflivet i juni. Og da heste er en dyr investering, så er det ikke blevet til en ny.

Jeg er en meget dyreglad person, og er lidt kendt for at det måske går ud over det normale. Ikke at jeg samler overdrevet på dyr, men jeg er den type der bremser for mus og frøer der springer ind på vejen når jeg kører bil. :bahh: Derfor kan jeg jo godt blive meget ked, når jeg på vej til arbejde ser både katte, harer og diverse fugle ligge i vejkanten. :ked:

Nå men jeg arbejder til dagligt i et callcenter hvor jeg sidder i kundesevice for tele2 ADSL. Det er ikke mit drømmejob, men det giver mad på bordet og jeg får tiden til at gå :prik:

Hjemme har jeg kun mig selv og mine to skattebasser. 2 missekatte, som hedder Percy og Pyrus. De er godt selskab og Percy skal jo ligge i arm om natten. :elsk:

Da jeg ikke selv har hest mere desværre, kommer jeg meget i en stald med varmblodsheste. Ejeren har været Come Back II fan, så der er 3 afkom efter ham. Ellers er der 5 heste hun har haft med hjem fra Tyskland og et nyt lille føl fra i sommers, som jeg hjælper med at passe. Så jeg har da stadig lugten af hest i næsen. :blomst:

Jeg satser da stærkt på en dg at få heste igen, men indtil da må jeg låne. Håber jeg kan få lov til at være med I jeres lille samfund af heste og strigler, og er altid frisk på en lille snak om heste. Det er vel ens liv :elsk:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Gesine

Post by KatieKat »

Hej Sus. Jeg er sikker på du gerne må være med. Du må gerne for mig i hvert fald.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Gesine

Post by Godzilla »

Du skal være hjertlig velkommen. Her er rigtig hyggeligt, og sjovt. :-D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Gesine

Post by MinnaN »

Nemlig ja. Velkommen til.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Gesine

Post by CXEC »

Velkommen!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply