me

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

me

Post by Tigerbaby »

kommer måske igen en dag.
Lone

Post by Lone »

Velkommen!
Nu har du osse været passiv lurer i lang tid :nah: :nah:

Det var da ikke meget, at eje ét hesteøre - er du sikekr på, at det ikke kan blive til mere? :sejr: :sejr:

Skriv nogle fede indlæg - og lad ungdommen belære os gamle! :sejr: :sejr: :sejr:
Lone

Post by Lone »

Pssst!!
Kan vi så måske se nogle billeder af de dér katte?

RUC - det blir spændende...!!!!

Kanon profil-billede!!! Du vil opdage at flere herinde har en sygelig interesse for gamle kranier.....
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Post by Tigerbaby »

Jah, men jeg kan aldrig rigtig finde på noget at skrive som ikke allerede er blevet sagt. :ehj:

Jo jeg vil da gerne eje mere end et øre, men det må jeg vist ikke for Stesse.
Og jo der kommer billeder af misserne når jeg finder overførselskablet til mit kamera. :anonym:
Lone

Post by Lone »

[i:c087370c4e]Jah, men jeg kan aldrig rigtig finde på noget at skrive som ikke allerede er blevet sagt. :ehj: [/i:c087370c4e]

Årh, hvem kan det? Kunsten er bare at sige det samme på en anden måde - det lærte du vel i skolen? :nah:

[i:c087370c4e]
Og jo der kommer billeder af misserne når jeg finder overførselskablet til mit kamera. :anonym: [/i:c087370c4e]

DET problem er sjovt nok også ret hyppigt herinde - gad vide om folk aldrig har hørt om ORDEN :nah:
Ellers køb en kortlæser og bind den til computeren! :sejr: :mrgreen:
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Post by Tigerbaby »

[quote:c0f016e8a2="LoneSchannon"][i:c0f016e8a2]
Og jo der kommer billeder af misserne når jeg finder overførselskablet til mit kamera. :anonym: [/i:c0f016e8a2]

DET problem er sjovt nok også ret hyppigt herinde - gad vide om folk aldrig har hørt om ORDEN :nah:
Ellers køb en kortlæser og bind den til computeren! :sejr: :mrgreen:[/quote:c0f016e8a2]

Orden!? HA! :tudegrin:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Er det familiefest herinde, eller må en udenforstående også gerne byde velkommen?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Og hvad skal du læse på RUC forresten?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Post by Tigerbaby »

Jeg skal på den samfundsvidenskabelige basisuddannelse, sam bas, som tager 2 år. Derefter skal jeg vælge nogle overbygningsfag, men den tid den sorg.

Og tak for velkomsten.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Det lyder da spændende. Held og lykke med det.

Og vis straks de der kattedyr frem. Så skal jeg til gengæld vise dig mine 6 killinger der i dag er 11 dage gamle. Og som endelig har fået navne.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply