Lea

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Lea

Post by Lea »

Min meget spændene præsentation:

Jeg hedder Lea og er 25 år gammel.

Jeg er den stolte ejer af Tasha, som er verdens bedste turhest og min heste-soulmate.
Tasha er trakhener/oldenborg-blanding og 22 år gammel - hendes opførsel bekræfter dog oftest det første :lol:
Jeg kan ikke finde ud af sætte billeder ind, men man kan se hende i mit album.

Jeg læser til sygeplejerske, men er pt. på barselsorlov. Jeg genoptager studiet til februar 2008 og regner med at blive færdiguddannet august 2008.

Jeg bor i Gistrup, som er en dejlig by 10 km fra Aalborg centrum og lige op til skoven Lundby Krat, hvor der bl.a. er en hundeskov, som vores kommende vovse skal luftes i :-)

Vores bopæl i Gistrup udgøres af et skønt lille rækkehus med gårdhave og egen carport.
I carporten står Astra'en, som ejes af Johnny, og på denne elegante måde fik jeg præsenteret manden i mit liv. Johnny er 35 år gammel og IT-projektleder. (Hvorfor definerer man altid andre mennesker ud fra det de laver? Han har da ved Gud mange andre og mere interessante kvaliteter...). Han er verdens bedste kæreste og bl.a. grunden til, at jeg ejer Tasha :elsk:
Opdatering: Endnu en følgevirkning af ham Johnny og hans kvaliteter er vores søn Tim, som blev født i juli i år :elsk:

Nå, det var vist det... Ellers kommer der uddybende kommentarer, hvis jeg kommer i tanke om noget. Og man må også gerne spørge, hvis man synes, at jeg er vildt interessant :ane:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:af3ee07b80]Hvorfor definerer man altid andre mennesker ud fra det de laver? Han har da ved Gud mange andre og mere interessante kvaliteter...) [/quote:af3ee07b80]


Ja, dét har jeg også altid undret mig over!??
(især ved mere kedsommelige eller "officielle" selskabelige lejligheder: Når folk først har hørt, at jeg er GARTNER, så kan jeg pr definition ikke tale om andet end planter..hvorefter jeg tilbringer endnu en ørkesløs aften med at høre om folks Fasters Asters - og at de SANDELIG selv har formeret en buksbom ved stikling!)

Velkommen til! Måtte vi læse MASSER af indlæg fra din side....fx ét om, hvordan man istedet kan definere mennesker!
;-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Lea »

[quote:5caeada359]Når folk først har hørt, at jeg er GARTNER, så kan jeg pr definition ikke tale om andet end planter..hvorefter jeg tilbringer endnu en ørkesløs aften med at høre om folks Fasters Asters [/quote:5caeada359]

Åh ja! Grundet mit erhverv tilbringer jeg istedet aftenen med at høre om folks fasters afføring :ehj:

[quote:5caeada359]Måtte vi læse MASSER af indlæg fra din side....fx ét om, hvordan man istedet kan definere mennesker! [/quote:5caeada359]

Javel - opretter fluks et indlæg :ide:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:75558a9b09]Åh ja! Grundet mit erhverv tilbringer jeg istedet aftenen med at høre om folks fasters afføring[/quote:75558a9b09]

Stakkel.
(Jeg VIDSTE der var en grund til, at jeg ikke skulle være sygeplejerske!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

[quote="LeaÅh ja! Grundet mit erhverv tilbringer jeg istedet aftenen med at høre om folks fasters afføring :ehj:

[/quote]

Først det vigtigste! :tommelop:
Velkommen til. Her er enormt hyggeligt, men det har du vel luret?! :-D

Jeg selv er bioanalytiker, så jeg ender altid med at skulle lytte til hvad folk fik af resultater sidst de fik analyseret deres blod og kan jeg lige fortælle dem hvad det betyder?

Så jeg kender det. :mrgreen:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Lea

Post by CXEC »

Velkommen til
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Lea

Post by Lea »

Ja, så blev man jo lige nødt til at ændre sin præsentation :bahh:
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Lea

Post by MinnaN »

En ændring til det bedre. :-D ;-)
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Lea

Post by Lea »

Ja sgu! :dans:
Dee

Lea

Post by Dee »

hi hi jeg har det let, jeg er førtidspensionist, så jeg skal ikke høre om andres noget eller nogen.

Men ulempen er folk ser helt forkert ud når man siger man er førtidspensionist. og man kan altså ikke komme ud om det for inden for de 3 første spørgsmål er altid: hvad laver du?

så Lea glæder mig til du finder en anden måde *S*
Post Reply