Linski

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

Linski

Post by Linski »

Så er det vel på tide, at jeg præsentere mig selv lidt nærmere.

Jeg hedder Helene og er 25 år ung. Jeg er født nord for København og bor nu i Københavns nordvest kvarter med kæresten Mark og vores to katte, Nala & Zeta.

Jeg læser til Cand.ling.merc i Engelsk & Amerikanske Studier ved CBS, jeg mangler kun "lige" at skrive specialet færdig, så skulle jeg gerne finde ud af, hvilken nytte jeg kan være for det danske erhvervsliv.

Hesteinteressen har været der ligeså lang tid jeg kan huske. Første gang til hest er 23 år siden i Dyrehaven, men jeg begyndte først på rideskole som 7-årig. Jeg har siden da redet lidt forskellige partheste, og har næsten altid været heldig med disse. Ejeren af mine 2 første partheste var en ældre mand, som lærte mig utroligt meget om hestehold og ridning - det skylder jeg ham stor tak for.

Jeg havde et par år min egen hest, en fuldblodsblanding med sin helt egen mening om livet. Vi forsøgte at indtage de nordsjællandske dressurbaner, dog uden det store held.
Nu har jeg part på en tidligere dressurhest, der er ved at være lidt oppe i årene, hvilket dog ikke hindrer os i at prøve at forbedre mine rideevner. Når det ikke lykkes tage vi en tur i skoven :mrgreen:

Jeg er god til mennesker når jeg gider, men jeg har det dejligt i mit eget selskab og er ikke supergod til at være social i lang tid af gangen, så venindelisten er lidt begrænset. Jeg kan være sød, sjov og charmerende (synes jeg selv :-D ), men også en sur og led mokke, alt efter humør:)

Jeg er langt bedre til at lytte end til at snakke - deraf også min ringe skriftlige deltagelse her på fora'et.

- Helene




[url=http://www.strigler.dk/forum/album.php?user_id=36]Fotoalbum[/url]
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Post by Jillow »

[quote:f1d634546e]
Jeg er langt bedre til at lytte end til at snakke - deraf også min ringe skriftlige deltagelse her på fora'et. [/quote:f1d634546e] den kunne jeg godt lide.. *GG*

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Linski

Post by CXEC »

Welkommen til Smukke! Har først opdaget din profil nu! Flot ikke?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply