Margit Ørum

Post Reply
benhur
Posts: 57
Joined: Tue 23. Feb 2010 20:34

Re: Margit Ørum

Post by benhur »

Jeg har arbejdet for hende en sommer for nogle år tilbage og kan godt lide hendes syn på heste. Alle kom ud dagligt, ingen tvang og generelt blev hestene bare behandlet godt. Desuden er hun jo også dyrlæge.

Jeg synes sagtens du kan tage på kursus med hende, man kan jo altid pille det fra, som man ikke føler man kan bruge :-)
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Margit Ørum

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har været med oppe og få en hoppe insemineret ved hende. Hun er super flink og meget dygtig, med en god indstilling til hestene.
Jeg kan også godt lide den måde hun rider Sunny Boy på, og Midt West Ibi-Light må jo siges at have holdt i mange år.

Jeg ville også tage på kurset :askepot:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Margit Ørum

Post by FruTusse »

Jeg har aldrig været så heldig at modtage undervisning af Margit Ørum, men hun har altid haft ry for at være en meget følsom og diskret rytter, og det jeg har set hende ride har så absolut været RIGTIG pænt!

Hun red for øvrigt også fuldblodshingsten Mago i Grand Prix i en del år, og gjorde det rigtig godt.

Jooh, hende ville jeg nu personligt gerne prøve at ride hos, og det tror jeg altså at du roligt kan melde dig til og glæde dig til. :hhansen:

Men så vil vi altså også høre alt om kurset efterfølgende MED billeder!! :peg:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply