NINA - hit air!!!

aribeth

Re: NINA - hit air!!!

Post by aribeth »

det lyder meget fornuftigt NIna!


Jeg bruger også selv hjelm engang imellem.... mere og mere efter jeg har fået Max...


Jeg har en del voldsomme afsidninger med rideskræk til følge i bagagen... men jeg kan ikke rigtig med de der veste...
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: NINA - hit air!!!

Post by Nina »

kamber wrote:Jamen, det behøver du sgu ikke at frygte med mig. :lea:

Jeg er slet og ret en forsigtig gammel tante-rytter, der efter to fald med slag i, gerne vil have et tredie, der er knap så hårdtslående. Eller selvfølgelig allerhelst slet ikke et tredie fald. :hhansen:

Alternativet for mig er helt at holde op med at ride. Det vil jeg helst ikke, da jeg i bund og grund har en fornuftig hest. Der var bare uheldige omstændigheder de to gange, jeg drattede af. Men jeg er ikke skråsikker nok til at tro på, at jeg ikke kunne falde af igen. Og som alenemor er det dybt upraktisk at have ondt i flere uger på grund af et fald.


Jeg "frygter" skam heller ikke noget. :-)

Måske forveksler du mine kommentarer med Aribeths?

Never mind ... Om man er forsigtig tanterytter, prof. springrytter, entusiastisk markfræser/skovtursrytter - så er der jo altid en mulighed for, at man forlader sadlen før forventet tid. :linski:

Belært af egne erfaringer - så har man ca. 3 sek. til at lære at flyve, når det sker.

Samme tidsramme har man til at finde det mest behagelige sted at lande på.

Lykkes det ikke - så risikerer man at slå sig. :oeje: :linski:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: NINA - hit air!!!

Post by Nina »

kamber wrote:Og mit svar var selvfølgelig henvendt til Aribeth (du kom lige imellem Nina) :-)


Ja - det læste jeg EFTER, at jeg havde svaret. :hhansen:

Jeg har faktisk hørt mange gange, at kvinder, der "pludselig" bliver mødre - tænker sig meget mere om. :askepot:

Men der vil altid være nogle mennesker/ryttere - som har sine egne idéer...
Jeg har jo også skiftet holdning, ja jeg har. :peg:

Jeg har ingen børn, men alligevel sætter jeg en stor pris på mit gode helbred og førlighed og vil gerne bevare det hele i rigtig mange år fremover. :mikkel:

Venlig hilsen
Nina
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: NINA - hit air!!!

Post by kamber »

He, he, ja, du var hurtigere end en flyvetur.

Min erfaring er så, at man ikke engang har tre sekunder. Det går skræmmende hurtigt med at bide i græsset.
Et in arcadia ego
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: NINA - hit air!!!

Post by Godzilla »

Det kunne være fedt at få et helt oppusteligt jumpsuit - så turde jeg måske ride igen :heidio:

Den der vest Nina har købt er ikke ubehagelig at have på.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: NINA - hit air!!!

Post by kamber »

Ja, et behageligt jump-suit ville være fint. Jeg ved, man kan få hele jakker som oppustelige, men har vist ikke set bukser. Der bliver man nok nødt til selv at slippe en vind på nedturen for at få dem pustet op. :hhansen:

Tak for input til både Nina og Godzilla. Jeg vil bruge et par tusind på vesten og håbe, at jeg ikke får brug for at blive pustet op lige med det samme.
Et in arcadia ego
Post Reply