"Bid-Stop" - nogen erfaringer??

Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

"Bid-Stop" - nogen erfaringer??

Post by Frieser9460 »

Ja, nu bliver jeg lige nødt til at høre, om der er nogle af striglerne, der har erfaringer med "Bid-Stop" til heste??

Årsagen er, at jeg jo har disse her 3 smukke plage, som faktisk alle 3 - selv Futte - er udrustet med en ret smuk hårpragt. Desværre er der en eller anden - og her er Futte under kraftig mistanke, da han som den eneste har al sin hårpragt endnu - som synes, det er sjovt at rykke manen af Falle og Stuntman, så de snart ikke har mere tilbage... :-o

Stakkels Stuntman er faktisk helt skaldet, der hvor manen deler sig (han har dobbeltman)... :ked:

Så det vil jeg MEGET gerne have stoppet, og her er jeg fra flere blevet foreslået bid-stop. Men virker det stads nu også? Er der nogen, som har prøvet det og har erfaringer, de har lyst til at dele ud af?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: "Bid-Stop" - nogen erfaringer??

Post by 99E »

Jeg har smagt det.
Og jeg ville herefter IKKE med vilje bide i noget med det stads på. Føj for pokker!
Det er superbittert.

Ud over det? Ingen erfaringer... :minna:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: "Bid-Stop" - nogen erfaringer??

Post by Ane »

Er bid-stopden spray man putter på maner og haler? - Man skal holde munden lukket mens man sprayer, men det virker. Vi havde en halespisende hest på et tidspunkt på mit gamle opstaldningssted så der sprøjtede jeg rivaldos hale et par gange om ugen, og så blev den ladt i fred.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: "Bid-Stop" - nogen erfaringer??

Post by HelleK »

jeg har ikke prøvet at spraye det på heste...Men lige da jeg købte Nado, havde jeg en vision om, at han skulle gå med klokker på folden ( for at undgå alt for mange tabte sko)....For at gøre en lang historie kort, så åd han 10 par klokker inden jeg opgav og der var ALLE former for bidstop, hjortetakolie etc afprøvet !! :brok:

Hver eneste dag/nat triller han en 10 - 11 af de sten som ligger i blomsterbedet uden for hans vindue ned af trappen....de er osse forsøgt syltet ind i diverse uden resultat.... :mur:

Måske har den bare ik nogen smagsløg ...??? :ehh:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
Post Reply