Gamacher/bandager

User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Gamacher/bandager

Post by Stimata Doamna »

Jeg synes simpelthen, at det er noget fis at ride med gamacher eller bandager. Hvis hesten ikke kan gå ordentlig på sine ben, skal den have nogen tæsk. Og ellers må den bare slå sig, til den lærer det. Nåh!

PS. Det kan ikke udelukkes, at der forefindes ironi og/eller provokation i ovenstående.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gamacher/bandager

Post by Lena »

HeidiO wrote:
Lena wrote::viben: Ellers tak, Smukke-Ped.............. jeg har set en hest med porreben........... jeg tissede næsten i bukserne af grin........ :viben: Det er altså ikke noget kønt syn........



Jeg tror altså også snildt at en fjordhest med grønne gamascher kan komme under kategorien porreben :jeanie:

Det er sgu fantastisk, jeg kommer aldrig til at kunne tænke andet end porreben fremover :viben:




Aaaaarh Heidi............... Det kan vist kun blive til et par tynde sommerporre............... :viben:
aribeth

Re: Gamacher/bandager

Post by aribeth »

tanjas ankler er så smukke !!! :hhansen:


Katrine
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gamacher/bandager

Post by Lena »

smukke-ped wrote:
aribeth wrote:tanjas ankler er så smukke !!! :hhansen:


Katrine



De er tynde og elegante....og de ligner da lidt porre!


Hmmm............ Forårløg??? :hhansen:
aribeth

Re: Gamacher/bandager

Post by aribeth »

Er det en lille bro du bygger :hhansen:


Katrine
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Gamacher/bandager

Post by MetteboDeluxe »

Ped lovede du ikke at sætte billeder ind af de limegrønne nogen for læææænge siden? :mettebo:

Jeg bruger ikke noget pt.. Har tidligere redet med både gamasher og bandager... Sådan skiftevis altså :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Gamacher/bandager

Post by MetteboDeluxe »

Nu har du i hvert fald :hhansen: Hvad skulle du have for dem?
* Kendt for :mettebo: *

* G
aribeth

Re: Gamacher/bandager

Post by aribeth »

bare mine heste brugte sådan nogle der... men det gør de ikke siger de... det er ellers en pæn farve!


Katrine
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gamacher/bandager

Post by Lena »

aribeth wrote:bare mine heste brugte sådan nogle der... men det gør de ikke siger de... det er ellers en pæn farve!


Katrine


Jamen Katrine, det skal da ikke holde dig tilbage.......... Der er da masser af ponzepiger der sætter en masse farverige bandager på hesten og halvdelen kun fordi det er pææææææææænt.............. :lea:
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Gamacher/bandager

Post by MinnaN »

Mine piger er to af dem. Til springstævner har vi et PINK sæt til tøseponyerne og et BLÅt sæt til drengeponyerne. Ikke at ponyerne har brug for det, men fordi det ser sejt ud. :jeanie:
Dertil kommer bling bling i pink, limegrøn og blå. Ponyer i alle aldre kan godt bære bling bling. :viben:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply