Beslagsmed?

Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Beslagsmed?

Post by Intunia »

her er hendes hjemmeside;
http://www.gladehove.dk/index.htm
bla bla bla
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Beslagsmed?

Post by CXEC »

Arh, altså jeg var GLAD for min barfodstrimmer, men ikke når hun på den måde uden varsel sætter prisen op etc. Hm... jeg ved snart ikke...... Jeg tror jeg prøver den smed jeg har fået anbefalet og gør han det ikke godt nok, må jeg forsøge noget HELT andet! Eller rettere se om jeg kan finde en PÅLIDELIG barfodstrimmer. SÅK.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Beslagsmed?

Post by Godzilla »

Jeg bruger Erika Mørup til æslerne. Hun er super dygtig!! :respekt:

Og hun er skide god til at omgås dyrene. De har fuldstændig tillid til hende- Jeg behøver ikke engang at binde dem fast når hun beskærer dem. Kun Sif skal jeg passe på, ellers bider hun Erika, den lille orm (Sif altså, ikke Erika).

Æsler siges at skulle gå på højere "hæle" end heste, men efter at de har fået strålen ned i jordhøjde (som de siges IKKE at måtte have) har de aldrig haft bedre hove/stråler. Og de spurter rundt ude på folden og leger så ondt har de ihvertfald ikke. Kun FruZ går ikke ret godt, men det har hun ikke gjort meget længe, så det er ikke pga Erika, det startede længe før hun begyndte at beskære Fruen. Erika har lavet et super godt arbejde med Fruens ene forhov som blev hårdt angrebet af Seedy Toe. Jeg er vist nødt til at bide i det sure ævle og aflive hende. Det ser ikke godt ud med den gamle frue.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Beslagsmed?

Post by Benno »

Hvad fandt du du ud af mht smed/ hovtrimmer osv?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Beslagsmed?

Post by CXEC »

Jeg tog blot en smed de andre anvendte ude i stalden. Nu hvor Damen er flyttet så bruger jeg blot samme smed som min veninde Trille bruger til de 3 andre. Ingen idé i at lede efter en anden smed.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Beslagsmed?

Post by Benno »

Ok. Hvor står hun nu?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Beslagsmed?

Post by CXEC »

Se indlæg under hyggesnakken.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply