Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Spliffen
Posts: 25
Joined: Sun 23. Mar 2008 12:16

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by Spliffen »

Jamen så vil jeg da oplyse at det er Dreist advokater der har lavet standardkontrakten og at det er Karen Margrethe (kan ikke huske efternavnet) fra samme advokatfirma jeg har modtaget en skrivelse fra(også Dreist advokater). Jeg har sendt brevet og venter med spænding på det tilbagevendende svar. Mange tak for hjælpen.
User avatar
Ex Ponybuskonduktør
Posts: 61
Joined: Thu 6. Mar 2008 13:53

Re: Karen Margrethe Madsen er mægtig fuld....

Post by Ex Ponybuskonduktør »

Undskyld.... jeg mener fuldmægtig.... altså IKKE ADVOKAT

(og så ser hun ikke en gang godt ud .... øv)

Image
Karen Margrethe Madsen
Titel: Advokatfuldmægtig
Fødselsår: 1981
Kontor: Køge
Tlf.: 56 64 33 33
Fax: 56 63 19 66
E-mail: kmm@dreistadvokater.dk

Karriere:
2009: Advokatfuldmægtig
2009: Cand.jur.,Københavns Universitet
Spliffen
Posts: 25
Joined: Sun 23. Mar 2008 12:16

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by Spliffen »

hvad er forskellen fra en fuldmægtig til en advokat? Jeg mindes at det skulle være hendes moster, måske derfor det hele er kørt op i sådan en spids..
User avatar
Ex Ponybuskonduktør
Posts: 61
Joined: Thu 6. Mar 2008 13:53

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by Ex Ponybuskonduktør »

Når man er færdig med at læse jura, så skal man "i lære" ca 3 år for at blive abekat og få bestalning.. så fuldmægtig er altså en advokatlærling... :peg:

Jeg tænkte nok der var en personlig relation, siden nogen gad skrive et brev for så lidt..



:june:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by Frieser9460 »

Jeg må indrømme, at jeg er chokeret lige nu... én ting er, at køber vælger at springe fra og så tror, hun trods kontrakt pålydende noget helt andet kan forlange sit depositum tilbage... men der, hvor hun vælger at hyre en advokat for sølle 3.000 kr. skyld, dér er jeg godt nok stået af!!! :-o

Det er jo komplet latterligt... :mur:

Og advokaten, der tager sådan en sag, må da være lidt af et hul i jorden... pardon my french! :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by CXEC »

Man skal aldrig - så længe det kan undgåes - tage sager for familie og venner, for det kan gå så grueligt galt. For det første fordi sagen kan være temmelig tyndbenet og for det andet fordi det kan være man taber sagen og så skal sende regningen til familiemedlemmet.... Men jeg ville nok også gå over hovedet/skulderen på hende og høre om det der er almindelig skik og brug, for det virker små flosset i kanten. Advokat salæret beløber sig hurtigt til de 1500-2000 kroner og så kommer retsafgiften oven i...... Nå, men sådan er der så meget.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Spliffen
Posts: 25
Joined: Sun 23. Mar 2008 12:16

Re: Kontrakt på handel, køber springer fra. Men forlanger dep.

Post by Spliffen »

jamen det tror jeg da så at jeg vil gøre.
Jeg har indtil videre endnu ikke høre noget fra dem, men det er måske kun et spørgsmål om tid. Hun skulle vist være den der har med deres hestesager og gøre derinde, hun er ihvertfald ikke en person jeg vil benytte mig af efter sådan en omgang.! :-?
Post Reply