Gummi måtter

User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Gummi måtter

Post by CXEC »

Ja, jeg har altså investeret i 4 tykke gummi måtter* som kæresten har været så sød at skære/save til så de passer til bunden af Xenias boks og jeg er mega glad for dem. Xenia var ikke spor bange for at træde ind på dem eller noget.

Vi var en hel del, fra stalden, som sendte en samlet ordre på disse måtter og vi fik en helt hæderlig pris. Det gode/mindre gode er at man kan tage dem med sig når man flytter, og der kommer det mindre gode muligvis frem idet måtterne ikke nødvendigvis passer ind i en anden boks. Dog har jeg ingen forventning om at flytte Damen før jeg er færdig uddannet. Dog regner jeg med at måtterne skal med mig til den tid, da det trods alt var lidt af en udskrivning.


*måtterne er i øvrigt udviklet til samme formål. Mener de kom fra Sverige.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
aribeth

Re: Gummi måtter

Post by aribeth »

øhhh ... hvad ER formålet?


Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Gummi måtter

Post by CXEC »

Isolation nede fra. Hun bor i en ude boks og der er ISKOLDT om vinteren.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
aribeth

Re: Gummi måtter

Post by aribeth »

hvad er hendes bund ellers lavet af?



Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Gummi måtter

Post by CXEC »

Spåner. De andre forsøger sig med easystrø horse nuts. Altså halm som er behandlet, bla. med noget som er ubehageligt for hestene at spise, og presset til piller. Nogen siger det er godt andre siger det ikke er godt.

Jeg havde en kort tid halm inde, det duer bare ikke når ikke jeg er der så ofte til at tage klatter.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
aribeth

Re: Gummi måtter