Det der barfoet noget...

Er barfodede heste, alternativt ??

No way, Jos
4
15%
Enkelte fnug m
16
62%
n
1
4%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
5
19%
 
Total votes: 26

User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Det der barfoet noget...

Post by Glory »

Men æbeleddiken virker, Bambi's hvidelinje er næsten tip top, og den var rigtig slem da jeg blev bekendt med det problem i februar, og det var først midt i april jeg hørte om eddiken, started med den

Ej det skal virkelig prøves - Pølsen har lidt samme problem med hendes forhove.
Jeg gir´ også i forvejen mine æbleeddike i foderet.
Pensler du det bare på hele sålen, eller kun strålen og rundt i kanten eller?

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Det der barfoet noget...

Post by Annemaja »

Jeg har svært ved at se det alternative i en sund hov uden sko. 2 af mine heste bærer ikke sko - dog af og til boots - og de får heller aldrig sko på. Skal der andet end hove til - er det boots.

Den 3 har sko på alle 4 - jeg ved ikke, om han kommer til en dag at kunne undvære dem - hidtil har han ikke kunnet, og han bliver 14 år i næste måned. Han har været voldsom syg og der i blandt meget forfangen i sommer - så der skal ikke de store eksperimenter til med det - før han er stabil igen. Og så er vi nok ude i noget med af med skoene og på med boot'sne.

Jeg har en ganske almindelig registreret beslagsmed, som min dyrlæge endda siger er dygtig - og han synes sko er åndssvagt, hvis de ikke er nødvendige - og det er de så kun på den ene af mine isheste.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply