Hvor alternative er vi her?

aribeth

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by aribeth »

Jamen ham her der gik rundt ude i gården ... eller han gik forbi mit vindue og så da jeg kiggee ud i gården så var han derude... han var bare sådan en mand... svær at forklare... lissom hvis man ser nogen ud af øjenkrogen, bortset fra at ham her kunne jeg så stå og kigge på helt tydeligt...


Men jeg tror altså ikke på det....



Katrine
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by kamber »

Men hvordan kunne du se, at det ikke var en rigtig mand?
Var han gennemsigtig? Havde han historisk tøj på?
Hvad var det ved ham, der gjorde, at du var sikker på, at det var et spøgelse?
Et in arcadia ego
aribeth

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by aribeth »

Altså... han var mere bare sådan en krop... bare sådan en mørk/lys skikkelse... og han gik rundt ude i gården... så sagde jeg at han skulle skride, for jeg troede alligevel ikke på ham.. og så var han pludselig væk...

Han var gået forbi mit vindue nogle gange... jeg så ham ud af øjenkrogen først, men så vendte jeg hovedet og kunne se ham helt tydeligt...


Katrine
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by MinnaN »

Jeg har prøvet reikihealing. Det virker på mig.
Jeg har prøvet healing på andre dyr og mennesker, det virker nogen gange.
Jeg har prøvet clairvoyance, det virkede ikke.
Jeg drømmer nogen gange om døde mennesker som jeg jeg har samtaler med. Herunder min mormor og min svigerfar. Begge for at fortælle mig at de havde det godt der hvor de var.
Jeg tror på spøgelser, mest fordi jeg nogen gange kan fornemme dem.
Jeg tror ikke på telepati, men jeg tror på uudnyttede segmenter i hjernen.
Jeg er til urter og urtemedicin, men kun hvis jeg selv forstår hvordan de virker biokemisk.
Jeg er ret overbevist om reinkarnation pga en før-dette-liv drøm/oplevelse.

Jeg er til det alternative, så længe jeg kan forstå det og så længe jeg kan acceptere det.
Jeg er meget naturvidenskabeligt anlagt, derfor giver det mig problemer, når jeg bevæger mig udi det alternative.
Jeg foretrækker naturvidenskab, men accepterer at der er mere mellem himmel og jord.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by HHansen »

Alternativ.. Naaahhh ikke SÅ meget..

Min kiropraktor er GUD :respekt: Jeg har gået hos hende i 20 år og der er åbenbart ikke noget hun ikke kan fixe - senest ordnede hun den arm der sov på 2 behandlinger - det kunne læge og massør ikke klare. Fremover går jeg til hende FØRST. Ligemeget hvad.

Jeg får SDS-body massage en gang om måneden. Massøren er meget alternativ, tror på numerologi og meget andet - massageformen handler om at kroppen skal hele sig selv når massøren har sat det i gang. Det gør ondt som ind i helvede, men 2 dage efter har man det nu godt :askepot: Men det ordnede så ikke min arm. Det virker på hovedpine og almindeligt velbefindende.

Jeg tror på spøgelser, fordi jeg har hørt nok af dem til at der må være noget. Jeg har aldrig rigtig SET nogen, men har hørt, lugtet og fornemmet dem. Så derfor må de være her. Det skræmmer mig ikke, jeg har kun flinke af slagsen. De driller højst lidt.

Vores pony fik beroligende urter, men det er heller ikke så alternativt, bare gammel viden.

Jeg tror som udgangspunkt ikke på healing, men Céleste har fjernhealet mig da jeg havde migræne, og det hjalp! Det er nu flere år siden, det første år efter healingen havde jeg ingen anfald, og siden har jeg ikke haft ret mange.
Så måske tror jeg lidt på det alligevel. Tror nogen mennesker kan det, faktisk har jeg på fornemmelsen at min massør også kan...

Hmmm - det er vist det. Jeg kan ikke komme på flere ting.. Jo zonetrapi.. det virker. Ihvertfald på nogen ting. Har fået det som smertestillende, og det virker - har også fået det for noget andet, og da virkede det ikke.

Numerologi er det morsomste der findes.. :viben: Jeg kan ikke fatte at folk kan tro på lige det... :hva:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by vicky02 »

Alternativ..Jo til en grænse.
Jeg er selv uddannet hømopat til heste og hunde, men praktisere det ikke mere... Kun i yderste tilfælde.

Jeg har brugt clairvoyant på mine katte og hest.

Jeg bruger jævnligt kiropraktor til hesten.

Jeg tror på nogen kan noget mellem himmel og jord...Men at der er rigtig mange fup magere...og derfor har jeg en god portion skeptis med ind hver gang jeg prøver noget nyt.

Så jo, relativ alternativ... Uden at komme for langt væk fra den trygge konservative vej.
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by Alleycat »

Kender en der bruger en clairvoyant til sine heste, det må hun jo så om om, men det der fik mig op af stolen var at det foregik over telefonen ?!?
En personage på uhygge-nettet skrev også i sin tid om, at hun også havde haft telefonisk clairvoiant på sin hest, hesten havde fortalt clairvoiant'en at hesten ikke kunne lide når rytteren brugte sporer eller pisk... Eeeh hvilken hest kan det?
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by CMN »

Jeg har timevis af beretninger om følk der har brugt clairvoyante på deres heste. Og jeg er ikke en af dem der positive historier.

Hvad med: Du skal klippe en engel ud af gult papir og hænge den i hestens box i 6 dage. 2 dage efter ringer ejeren til den meget berømte og brugte dame: Øøøøøh hesten har spist englen. CLdamen: OK! Godt så var det, det der var meningen!
Jeg får det sådan her: :opkast:

Jeg kan adskillige flere. Irriterende er det, for jeg kender et par lyshovede damer, der kan noget. De arbejder med mennesker.
Men jeg har desværre til gode at opleve bare een, der kan noget med dyr.

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by CMN »

Nå jeg skulle jo have haft en kikkertoperation i dag, men for 3 uger siden foreslog min kiropraktor, at vi lige satte et par nåle i det knæ.
Er blevet behandlet 2 gange og skal igen på tirsdag. Det er blevet mindst 50% bedre og lægen på sygehuset forslog at vi ventede og så om ikke det ville blive helt overflødigt.
Han syntes så også at jeg skulle prøve med nåle, når det gjaldt vægten.
Han fik lige øje på at jeg nok kunne tabe 20 kg uden det ville skæmme mig alt for meget.

Jaja meget godt, hvad så med min pondus?
Nå jeg havde jo besluttet på vejen derind, at jeg måtte gå den tunge vej. Så nu er jeg gået igang! Og da I hermed er vidner, så blir jeg jo nodt til at holdr mig på dydens vej.

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Hvor alternative er vi her?

Post by kamber »

vicky02 wrote:Kender en der bruger en clairvoyant til sine heste, det må hun jo så om om, men det der fik mig op af stolen var at det foregik over telefonen ?!?
En personage på uhygge-nettet skrev også i sin tid om, at hun også havde haft telefonisk clairvoiant på sin hest, hesten havde fortalt clairvoiant'en at hesten ikke kunne lide når rytteren brugte sporer eller pisk... Eeeh hvilken hest kan det?


Har lidt på fornemmelsen, at jeg ved, hvem denne person var og har - hvis det er den samme - haft adskillige debatter med netop denne person om fup og fakta i telefon-clairvoyance (eller hvad det nu hedder). Det er netop det, der får mig til at ryste på hovedet. Tit er det sådan nogle selvfølgeligheder, de troende bliver benovede over:

"Jeg fornemmer, at din hest er glad for at gå på en stor græsmark" eller "Jeg fornemmer, at din hest gerne vil have, at du giver tydeligere signaler" eller "Jeg fornemmer, at din hest bliver usikker, hvis du har haft en stresset arbejdsdag" eller, eller, eller.

Samme person kunne heller ikke forstå, at jeg stillede spørgsmålstegn ved, at det var den clairvoyante, der ringede op, da seancen skulle begynde. Ergo den clairvoyante kendte telefonnummeret og havde derudfra mulighed for på forhånd at sikre sig nogle oplysninger (slå op på de gule sider, findes det, findes det her, tralala).
Et in arcadia ego
Post Reply