Kan DIN hest løfte ben?

Kan DIN hest løfte ben?

No way, Jos
33
61%
Enkelte fnug m
16
30%
n
3
6%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
2
4%
 
Total votes: 54

User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by BeritH »

Vakse kan ikke - men det er nu ikke fordi han er en spade.

Dvs. han løfter sine forben pænt, og han løfter sine bagben, men han kan ikke stå med dem trukket bagud som smeden vil have - og det på grund af hans læn.

Det er så ikke det store problem, det er Keppie, der beskærer ham, og hun har ingen problemer med at komme til.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by Mikkel »

annetteT wrote:Ja, du kender jo osse mine, 99E - og vil nok give mig ret i, at der "er plads til forbedring" for de flestes vedkommende.
:lol:


Årh, du kunne da godt have svaret på afstemningen, når nu du kommenterer i tråden, Annette. :lea:
Image
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by Annemaja »

Jeps - det kan de da - jeg er meget glad for min/deres (unge) smed - håber han holder vores tid ud :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by CXEC »

Som alt overvejende hovedregel vil jeg svare at det kan min hest godt, ja. Om der så skulle være plads til forbedringer, så vil jeg sige at det er der nok. Og hun holder ikke helt fussen selv...
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by annetteB »

Æv, Mikkel: det HAR jeg da osse gjort??
selv: :lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by Mikkel »

Annette: Nej, for der er jo ikke nogen kryds i kategorierne for dine heste? :hhansen: :hhansen: :hhansen:
Image
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by KatieKat »

Jeg troede godt Po kunne, men det var inden jeg selv begyndte at hjælpe med hans fødder. Han afleverer venligt fødderne, men han holder dem ikke helt selv og bliver han utålmodig sætter han dem bare ned igen. Vi arbejder på det.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by Lena »

Af og til sætter UNIK baghovene sådan at han "knækker" kodeledet og sålen vender så kan jeg komme til at rense hovene........... så er han ret ligeglad med hvor lang tid det tager. Så er der god til til både børste og smøre.......
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by Lone Beck »

Jeg har så mange heste, at jeg næsten kunne sætte kryds i samtlige svarmuligheder :hhansen:

Maggie står perfekt.

Morgana står som regel perfekt (det var sateme ellers en kamp på liv og død at lære hende det!).

Skipper kan efter den seneste smeds opfattelse ikke beskæres, men jeg har ingen problemer, udover at han engang i mellem trækker benet til sig.

Fie er den sværeste, og rigtig godt bliver det vist aldrig. Hun er bange for berøring på benene (primært forbenene heldigvis), og hvis man begynder at skælde ud eller bakse for meget, kan man ligeså godt stoppe.

Følbamsen Paddington er stadig under oplæring, men må bestemt siges at være flink.

Pony-Pivert står perfekt.

Pony-Casmir er trænet alt for lidt, men er nu alligevel flink. Han trækker dog fusserne til sig engang i mellem, når han mister balancen.

Og så synes jeg i øvrigt at smedene er blevet for pjevsede :ondgrin:
Hvis ikke hestene står perfekt, gider de ikke :tommelned:

Tænk, hvis alle fagfolk havde samme indstilling til kunderne: "Vi kommer og klarer det nemme - det svære må du sgu selv tage dig af!" :ehj:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kan DIN hest løfte ben?

Post by 99E »

Tænk, hvis alle fagfolk havde samme indstilling til kunderne: "Vi kommer og klarer det nemme - det svære må du sgu selv tage dig af!"

Vil du betale smeden for at træne din hest i at løfte ben?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply