Tillid til nyt opstaldningssted væk!

User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Re: Tillid til nyt opstaldningssted væk!

Post by Ms Strangefield »

Ja der er vist kun én ting at sige: LØØØØØØØØØØØØØØØØB!

Hestens tarv kommer klart foran dine forhåbninger om at få redet en masse. Hvis vedkommende allerede har skiftet foder 2 gange på 2 mdr, uden at give hestene 2-3 ugers tilvænning, så har de åbenlyst ingen forstand på hestehold. Og at de ikke kommer på fold hver dag, er i mine øjne mishandling.

Så find du et sted hvor hesten har de godt, og så kan du hen ad vejen finde en mere permanent løsning hvor både hesten trives OG du kan ride i tørvejr.


Hilsen Lene - der ikke har været i ridehus i over et år, og alligevel får redet 5 gange om ugen.
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Kokjo

Re: Tillid til nyt opstaldningssted væk!

Post by Kokjo »

At der ikke lige var lavet plads til dine ting da du ankom..... Det mener jeg du burde have set bort fra.... Der kunne være flere grunde til det, travlhed, ærlig glemsomhed, kommunikationsbrist (hvis en anden skulle have ordnet det)

Manglende fodringer er ikke acceptabelt, men at din hest ikke var på listen over weekendfold, det kan jo også skyldes fejl. Ingen tvivl om at det er en uheldig fejl, men hvad da du rensede hove og striglede inden ridetur, så du ikke at der manglede jord i hovene eller mudder på benene ?
Jeg lægger altid selv mærke til de små ting.

Op med humøret, du finder snart et meget bedre sted :kindkys:
fias
Posts: 4
Joined: Tue 10. Feb 2009 22:13

Re: Tillid til nyt opstaldningssted væk!

Post by fias »

Hej

Tak for svarene endnu en gang.
Til Kokjo:
Det er bestemt en lille ubetydelig fejl, at der ikke var gjort klar til mine ting og sadel, da jeg ankom, men de små fejl har bare samlet sig til stor irritation over, at der ikke er styr på tingene. Jeg har p.t. meget svært ved at se, om hesten kommer på fold, da det er frostvejr. De dage, hvor der er mudder, er det bestemt nemt nok at se, om hun har været på fold eller ej.
:-)
User avatar
Stute
Posts: 29
Joined: Thu 20. Nov 2008 12:37

Re: Tillid til nyt opstaldningssted væk!

Post by Stute »

hvor bor du?? hvis man skal komme med opstaldnings forslag??

jeg villeafgjort flytte- men hestenes tarv kommer osse 100% før egne her no doubt hele vejen igennem!

Nu står jeg selv med en lille stald (4 bokse) hvor jeg kun bruger de to- så jeg mangler en enkelt el to i stalden, og der foregår det på hestens preisser og ikke menneskenes.
3 bokse udlejes i 6040 Egtved!
Post Reply