Seriøs voksenpart i 4000

Post Reply
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Seriøs voksenpart i 4000

Post by CXEC »

Ja, så forsøger jeg ad denne kanal! Og hvorfor ikke, skal dog nok undlade at dobbelt eller trippel poste.

Fordi undertegnede er studerende kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp os med at holde Xenia lidt til ilden. Ikke at hun ikke selv kan finde ud at at fise rundt med måsen i vejret, af og til, men lidt seriøsitet ville ikke være af vejen. Hun er springhest og jeg springrytter, derfor er det dressuren du skal stå for. Det ville iøvrigt dreje sig om to - tre dage ugentligt. Frihed under ansvar er mit motto.

Xenia er en yderst samarbejdsvillig hest, som har en ret fantastisk gang har jeg hørt efterhånden op til flere gange i løbet af den tid hun har været i min varetægt. Jeg anvender en herlig blanding af positiv og negativ forstærkning og jeg er ret inspireret af Kyra K og hendes omgang med hestene, så det vil være en fordel hvis du har en idé om hvad hendes holdninger går ud på. Ikke at det er et krav. Jeg har kun snuset til omslaget på bogen en gang for længe siden :linski:

Skulle dette have fanget din interesse så kontakt mig, så vi kan føle hinanden på tænderne og du kan se om Xenia siger dig noget?
Pris 700 kr. pr mdr. Person over pris vil jeg dog tilføje.

Image

Image
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Seriøs voksenpart i 4000

Post by CXEC »

Er der slet ikke nogen af jer der kender nogen som kender nogen der er voksen og ansvarsbevidst og som har brug for en parthest?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Seriøs voksenpart i 4000

Post by MinnaN »

Jeg har forhørt mig men området 4000 er for langt væk for mine rideveninder. :ked:
Og får den sags skyld også mig.
Så længe Prinsen lever...
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Seriøs voksenpart i 4000

Post by CXEC »

Hej Minna,

Tusind tak for din hjælp! Også selv om det ikke lige gav pote. En eller anden dag flytter hun nok op nord på igen. Så må vi se hvad der sker. :heidio:

Og tak til Amts for link til en anden side hvor jeg kan sætte opslag ind.

- Gætter på at det er ret åbenlyst hvorfor jeg ikke anvender HN.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply