Sikkerheds grimer

udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Sikkerheds grimer

Post by udlandet »

Igen har en bekendt fundet en död hest med benet i grimen. Denne gang var det naboen, der fandt hendes smukke föl 2 dage för jul. Nu skal jeg have sikkerheds grimmer på vores. Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer. Fyr bare lös !! Lad det ikke blive en diskussion om grimer på folden, please.
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Sikkerheds grimer

Post by Line_Calano »

måske jeg er en lillesmule provokerende nu.

Men hvis de kan få benet i dem, så sidder grimen forkert.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
aribeth

Sikkerheds grimer

Post by aribeth »

Jeg har sikkerhedsgrimer... eller... jeg har kun grimer på hestene når de bliver håndteret...

Jeg ved godt du siger ingen diskussion om grimer på fold, men hvorfor egentlig grimer på fold?

Og jeg vil nok også sige som Line... det er et spørgsmål om tilpasning af grimen :- )


Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Sikkerheds grimer

Post by CXEC »

Hmmmm, jeg vil sige at jeg helst ville have min uden grime, men det kan ikke lade sig gøre sådan som det ser ud pt. Men kan hesten få benet i grimen vil jeg som de to andre også mene der er noget galt med grimen.

En jeg en gang kendte klippede sine grimer delvist over således at der ikke skulle så meget til at ødelægge dem.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Sikkerheds grimer

Post by MetteboDeluxe »

Jeg bruger kun de aller billigste grimer på folden.. Både fordi han ødelægger dem ved at lege grimeleg, men også fordi de helst skal kunne gå i stykker.
* Kendt for :mettebo: *

* G
aribeth

Sikkerheds grimer

Post by aribeth »

Min gamle hest havde en dag leget grimeleg med en af de andre valakker på folden... ngoet de gjorde rigtig meget... på en eller anden underlig facon havde den anden hest fået snørret næsebåndet sammen om min hests mule så han praktisk talt var ved at blive kvalt!!

Grimer er en dejlig ting ikke :ehj:


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Sikkerheds grimer

Post by annetteB »

[quote:1e6c367fe4]Sådan en fister skal vel sidde således at der ikke kan komme en hestefod mellem grime og hest...så er den da vist noget løs? [/quote:1e6c367fe4]

Men fordi den sidder sådan fra starten er det jo ingen garanti for, at den bliver ved med det.
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Sikkerheds grimer

Post by udlandet »

Vores nabo har haft stutteri i mange år, hun har styr på det. Men alligevel sker det. De går jo og leger og bider i hinandens grimer. Nu vil jeg tage til storbyen og kigge på grimer.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Sikkerheds grimer

Post by MetteboDeluxe »

Min nabo har sådan en lille plastik strip i sine grimer som karabinhagen så sidder fast i på følhopperne. Det er nok noget billegere.. eller en nøglerings ring. Den går også i stykker hvis 600 kg muskler panikker :mikkel:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Sikkerheds grimer

Post by annetteB »

det med nøgleringsringen er faktisk en nem og god ide! man kan udskifte to af grimeringene med sådanne.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply