At køre, jeg kører, jeg har kørt...

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

At køre, jeg kører, jeg har kørt...

Post by annetteB »

[quote:dcfa714826]Jeg aner intet om pris. Hvad forventer du at få for den? [/quote:dcfa714826]

Dét aner jeg virkelig ikke...men jeg skal tage et billede af den her i juledagene, så har vi da noget at forhandle ud fra.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

At køre, jeg kører, jeg har kørt...

Post by Amts »

Den stiger garanteret i pris hvis du pynter den med gran og røde kugler :heidio:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

At køre, jeg kører, jeg har kørt...

Post by annetteB »

[quote:6149c60dd7]Den stiger garanteret i pris hvis du pynter den med gran og røde kugler[/quote:6149c60dd7]


men dét gør jeg ikke!
Jeg er i mit vanlige dårlige julehumør: GIIIDER ikke jul mere - det begynder aaaalt for tidligt og så kører jeg "tør" for begejstring en uges tid før juleaften.
:opkast:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

At køre, jeg kører, jeg har kørt...

Post by Zanne »

Altså Annette - hvad findes der overhovedet, som du ikke liiiige har på lager :hva:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

At køre, jeg kører, jeg har kørt...

Post by annetteB »

[quote:17c8779247]Altså Annette - hvad findes der overhovedet, som du ikke liiiige har på lager[/quote:17c8779247]

En trakehnerhoppe!
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply