Gimli skalperet...

User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Gimli skalperet...

Post by Frieser9460 »

Nej, nej, NEJ!!! I min verden er der næsten dødsstraf for at klippe en smuk hesteman af! :lol:

Men så lad os da se skaldepanden! :viben:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Gimli skalperet...

Post by Stimata Doamna »

[quote:baa5f530a7]Nej, nej, NEJ!!! I min verden er der næsten dødsstraf for at klippe en smuk hesteman af! [/quote:baa5f530a7]

Så er jeg godt nok glad for, at Alfas man bliver så forfærdelig GRIM, når den bliver lang. Hun er selv totalt flov over den.

Så jeg er fritaget for straf :engel:

:lea:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Kokjo

Gimli skalperet...

Post by Kokjo »

Jeg skal nok se om Niels ikke lige kan styre kameraet, så jeg også kan komme med på billederne - he he
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Gimli skalperet...

Post by Tukær »

Det er ikke fordi jeg skal kloge i din fodring, og Ricko havde heller ikke på nogle måde så lang man som Gimli, det er sikkeret helt mal placeret, men med Rickos man gjorde jeg mig en erfaring.

Fik han ikke det for ham "rigtige" foder fik han også slangekrøller med det samme, og hans man var umulig at styrer.
Men når han ellers bare fik, det for ham helt "rigtige" foder var hans man glat, smuk og blank. og jeg behøves ikke en gang at bøste den.

Han man så sådan ud.

[img:78893ef1d2]http://www.tukaer.dk/heste/ricko/images/05-04-06_14.jpg[/img:78893ef1d2]

Hvad der er det rigtige foder vil jeg slet ikke udtale mig om, for det er nok lige så forskeligt som der er heste.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Gimli skalperet...

Post by MetteboDeluxe »

Åh.. Ricko var altså den smukkeste langhårede hest ever.. :respekt:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Gimli skalperet...

Post by annetteB »

[quote:05a319a23b]Åh.. Ricko var altså den smukkeste langhårede hest ever.. [/quote:05a319a23b]

Jep. Jeg ville SÅ gerne have en klon af ham.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Gimli skalperet...

Post by aribeth »

Ricko var og er stadig verdens bedste!!! Jeg har en næstenklon!!!!!!! :jeanie:



Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Gimli skalperet...

Post by KatieKat »

Ja, ham ville jeg også gerne bede om en klon af.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Kokjo

Gimli skalperet...

Post by Kokjo »

Gimli har spist mange forskellige slags foder siden han blev født - men han er lige krøllet uanset hvad.
Post Reply