Et mystisk fænomen...

User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Et mystisk fænomen...

Post by 99E »

Der sker ikke noget - mig bekendt - ved kernerne.

Min hest (og dens daværende foldkammerater) har ædt en del kirsebær, inkl. sten, uden kolik, ligesom hun har fortæret sine andel af æbler, pærer, blommer, gulerodskage, kartofler, rødbeder mm.

Min pony spiser i øvrigt kun appelsiner hvis jeg gider skrælle dem, dele dem i både og pille det meste af frugthindehalløjet af.
Og bananer er umad.
Vandmelon er ret OK.
Salat er nederen.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

Så fik jeg afprøvet et par appelsiner på hypperne - og selvfølgelig guffede de alt-ædende Friesere gladeligt godterne i sig både med og uden skræl, så saften løb ud over det hele (inklusive mig)! :lol:

Kajser, derimod, smagte på sin appelsin og spyttede den øjeblikkeligt ud igen... bvadr, det var ikke mad for en rigtig hingst, kunne jeg godt læse i hans udtryk! :viben:

Og Kaspian snusede til sin appelsin... og vendte så tilbage til sit hø igen. :ehj: Ganske, som jeg havde forventet det af min lille kræsenpind. :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Et mystisk fænomen...

Post by KatieKat »

Kunne man ikke blande juice i hans mad?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

[quote:a17d074075="KatieKat"]Kunne man ikke blande juice i hans mad?[/quote:a17d074075]

Hey, det var da egentlig en god idé - det havde jeg ikke lige tænkt på! :heidio: Det må prøves! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply