Et mystisk fænomen...

User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Et mystisk fænomen...

Post by MinnaN »

Har du prøvet at gi ham mandariner, clementiner og appelsiner? De virker gevaldigt på Prinsens humør og han er enormt sur og træt om vinteren.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

[quote:2cf123bbb2="Micaela"]Min Shetlænder hingst har det samme... Dyredokteren siger vinterdrepression.... det må være manglen af det dejlige sommer græs, på sommerfolden :ehj: tror ikke de små bæster ved noget bedrer[/quote:2cf123bbb2]

Hm... den tanke havde faktisk også strejfet mig... men jeg synes bare ikke, den stemmer overens med hans lykkelige vrinsken hver gang, han får øje på mig, uanset om han står på marken eller i stalden. :ehj:

Beslutningen er i hvert fald lige nu den, at banditten er sat igang med en B-vitaminkur, og så får han også lige en god, solid ormekur, og hjælper det ikke, så må Dr. Dyr ud og tage en blodprøve, så jeg kan sikre mig, at han ikke mangler noget. Han BURDE ikke mangle noget med det foder, han får... men man ved jo aldrig. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

[quote:cae3d6a7bf="MinnaN"]Har du prøvet at gi ham mandariner, clementiner og appelsiner? De virker gevaldigt på Prinsens humør og han er enormt sur og træt om vinteren.[/quote:cae3d6a7bf]

Kan han tåle det?? Det vidste jeg ikke! :heidio:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Et mystisk fænomen...

Post by 99E »

Tjah, Mikkels Pietonhest tager gerne en hel appelsin i munden, tygger på den et par gange og suuuger så saft i sig (det, der ikke er sprøjtet til alle sider) før han tygger igen - og så suuuuger saft...

Husk at det skal være øko eller skrubbet grundigt, hvis du giver dem med skræl.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

Hm... nu spørger jeg måske dumt... men øh... hvad så, hvis der er sten i??? Kan det ikke give problemer... eller er jeg bare (som sædvanlig) en hønemor? :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Et mystisk fænomen...

Post by KatieKat »

Problemer med hvad?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

[quote:81397a8f5b="KatieKat"]Problemer med hvad?[/quote:81397a8f5b]

Det har jeg da vist i bund og grund ingen anelse om! :lol: Men som sten og des lige ikke er særlig gode for det menneskelige fordøjelsessystem, kan de vel også skabe ravage i hestens? Eller noget...? :roed:

Hm... måske skal vi bare fastslå, at jeg ER en uforbederlig hønemor... :ehj:

Til gengæld tvivler jeg nu på, at Kaspian overhovedet vil spise clementiner eller appelsiner... :ehj: Han vil ikke engang spise gulerødder og æbler; det er, som om han ikke rigtigt ved, hvad det er... selv om Kajser spiser det med største fornøjelse. :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Et mystisk fænomen...

Post by KatieKat »

Det er da et forsøg værd.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Et mystisk fænomen...

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Rasas får også b vitamin om vinteren og især lige nu pga. hans forfangende forben, og han eeeelsker også appelsiner om vinteren !

Lige nu er han godt nok ordineret boks ro så derfor er han lidt mut og sover en del, men forhåbentlig kan han snart komme på fold igen, dog alene, for selvom han er rundet de 24 år, tror han stadig han er 5 år og leger vildt med de unge heste.
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Et mystisk fænomen...

Post by Frieser9460 »

[quote:c8b77f7d7c="KatieKat"]Det er da et forsøg værd.[/quote:c8b77f7d7c]

Ja, prøves skal det da - det kan jo ikke gå værre, end den lille uldtot rynker på mulen ad godterne! :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply