ja så må jeg også thy til advokat

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

ja så må jeg også thy til advokat

Post by annetteB »

[quote:9ef4dc0a36]Du må lige lære at læse inden ad,[/quote:9ef4dc0a36]

hehe - tag endelig imod Charlies råd - der kan ske de pinligste forvekslinger, hvis ikke man kan læse indenad!
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

ja så må jeg også thy til advokat

Post by Charlie »

[quote:0e4b628ed6="Lisbeth Sejberg"]ØV ØV ØV jeg vil meget hellere være injurierende !!!!
Mvh. Lisbeth[/quote:0e4b628ed6]

Og der er du sandelig osse god til.
Lisbeth Sejberg

ja så må jeg også thy til advokat

Post by Lisbeth Sejberg »

"God til" - som at have papir på det ??? ....... det har jeg ikke, men tak for rosen Charlie :viben:
Mvh. Lisbeth
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

ja så må jeg også thy til advokat

Post by CXEC »

[quote:0736ee4a13="Charlie"]

Du må lige lære at læse inden ad, og særligt hvis du vil lege med juraen.[/quote:0736ee4a13]

Say WHAT?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
shire
Posts: 41
Joined: Tue 19. Aug 2008 13:45

ja så må jeg også thy til advokat

Post by shire »

[quote="Céleste"][quote="Charlie"]

Charlie, der er nogen af os der får en hæderlig advokat og får tingene reddet ud den vej.
Det er i sig selv, en god måde til at vise, man prøver at rette op på tingenes gang.
Ikke alle leger selvbestaltet "Charlie advokat" som prøver at provokere folk, der ikke lige passer ind i hans syn på en meget lille verden.
Nej Charlie, af alle de kommentare, man måtte forvente skulle komme, er din nok den ladeste længe.
Hos mig kan du komme med konstruktiv kritik, der følges af en klar forklaring, som kan forståes, uden at være tankelæser, samt medvirke til at man kan få en saglig debat .
PiaK

ja så må jeg også thy til advokat

Post by PiaK »

[quote:9e961d3e36]Hos mig kan du komme med konstruktiv kritik, der følges af en klar forklaring, som kan forståes, uden at være tankelæser, samt medvirke til at man kan få en saglig debat . [/quote:9e961d3e36]

Så skal du sgu nok henvende dig til en anden, du :mikkel:

Pøj pøj med din sag, og undskyld vi sådan drejer din tråd, men det sker sommetider bare herinde.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

ja så må jeg også thy til advokat

Post by CXEC »

Nogen folk er bare underlige det skal man blot lære at se bort fra.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
shire
Posts: 41
Joined: Tue 19. Aug 2008 13:45

ja så må jeg også thy til advokat

Post by shire »

Jeg syntes alle må sige deres mening, men så skal de også stå inde for hvad de siger, jeg er ikke til kryptiske sætninger, der kan forståes på flere måder...Jeg ved godt at det her er startet på tråden om Connie, men det bliver nok svært at stoppe, hvis eller når Charlie føler sig trådt på, af alle os der skrevet mere eller mindre pæne ting om Connie.
Så sig bare jeres mening....Så det kan forståes af normale mennesker...Det skulle forestille at være mig;)
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

ja så må jeg også thy til advokat

Post by Stimata Doamna »

[quote:cc313f2df6]Så det kan forståes af normale mennesker...Det skulle forestille at være mig;) [/quote:cc313f2df6]

Say what - hvis du er normal, har du da bevæget dig ind på det forkerte forum. Det bruger vi ikke her :linski: :anonym: :ehh: :tosse: :sine: :lea:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
shire
Posts: 41
Joined: Tue 19. Aug 2008 13:45

ja så må jeg også thy til advokat

Post by shire »

Ja ligeså "normal" som så mange andre herinde......Du ved ordet "normal" har jo en bred spændvidde;)......... :glory: :loneb: :engel: :graed: selv underlig kan gå hen og være normalen IKK......
Post Reply