urin i pelsen...

aribeth

urin i pelsen...

Post by aribeth »

Det er min plan... jeg vil vaske ham i dag sådan ordentlig igennem, og tørre ham og så får han noget showsjine på maven!! Jeg har noget i en orange bøtte til 85 kroner...det er meget bedre end BlueHors' synes jeg...


Katrine
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

urin i pelsen...

Post by Ms Strangefield »

[quote:73c9e3206b]det er meget bedre end BlueHors' synes jeg... [/quote:73c9e3206b]

Det kan bestemt ikke udelukkes. Det var såmænd bare det billigste vi har i butikken.. :hhansen:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

urin i pelsen...

Post by Tigerbaby »

Laminer ham dog.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

urin i pelsen...

Post by HeidiO »

[quote:51ff58758c="TJRB(de tre A'er)"]Laminer ham dog.[/quote:51ff58758c]

Jeg tror det bliver lidt svært at få Basse igennem maskinen, selv om han har slanket sig :hhansen:


Men jeg tænker krympeplast, ligesom man lægger uden om ledningssamlinger, så lidt varme........Ta daaaa Basse med overtræk :viben:
Heidi
aribeth

urin i pelsen...

Post by aribeth »

det kunne sgu da være smart!!! måske skal jeg give ham maveble på?


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

urin i pelsen...

Post by annetteB »

Sådan noget film, som man pakker udenom pallevarer var måske osse en mulighed: det klæber kun på sig selv og er kun svært gennemtrængeligt for væske, hvis det lægges på med overlap?

Du skal nok have hjælp af Keld, for at få ham wrappet på den mest effektive måde.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

urin i pelsen...

Post by aribeth »

Hold kæft mand hvor vilel jeg gerne se Basses ansigstudtryk hvis jeg rullede ham ind i witawrap!!

Katrine
Post Reply