Ro i stalden

Post Reply
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ro i stalden

Post by KatieKat »

Det er fantastisk så lidt der skal til nogengange. Vores stald er et meget rarere og hyggeligere sted efter Granat er flyttet ind. Spørg Po og han vil fortælle at stalde generelt er meget bedre steder at befinde sig hvis bare der bor en Granat derinde.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Ro i stalden

Post by Frieser9460 »

Uh, jeg glæder mig også, til vores plejeararber flytter hjem til sin ejer igen indenfor den næste uges tid... Hun er SÅ hysterisk; især omkring fodertiderne og bider og sparker efter den stakkels Xena i boksen ved siden af, så hun "flyver" forstyrret rundt i sin boks. :ked:

Så selv om jeg ved, Bo kommer til at savne hende helt forfærdeligt (de to har altid haft et særligt forhold) og derfor er ked af det på hans vegne, så tror jeg, det vil give en enorm ro i stalden, når hun flytter hjem igen.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Kokjo

Ro i stalden

Post by Kokjo »

Vi måtte også lige bytte om på 2 da vi tog stalden i brug i starten af oktober.
Der findes ikke noget bedre end ro, og den glæde der opstår ved roen.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Ro i stalden

Post by MetteboDeluxe »

Ro i stalden..

Tænkte lige på den stald.. Der er bestemt ikke ro, men det er fordi staldgangen er en fantastisk legeplads for 3 skønne unger når de er i stalden. Så min hest er nu vant til plastiktraktorer, løben og legen. Det er så fedt og han er 782 gange sværere at skræmme på tur nu.

Elsker det sted han står nu. Alle hestene er super velopdragne og både mig og min datter er altid velkomne :elsk:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Ro i stalden

Post by Ms Strangefield »

[quote:ea71e0a8cd]Vores stald er et meget rarere og hyggeligere sted efter Granat er flyttet ind. Spørg Po og han vil fortælle at stalde generelt er meget bedre steder at befinde sig hvis bare der bor en Granat derinde. [/quote:ea71e0a8cd]

Man kan kun knuselske den skønne hest. Åh jeg er så glad for han er hos jer.

Ang. ro i stalden så kræver Bruce helst en box på størrelse med en fodboldbane, hvis han skal stå ved siden af nogen. Han kan ikke have at han ikke kan flytte naboen væk fra hans mad. SKAL han partout have en nabo, så hænger jeg tæpper op mellem så ikke han kan se dem. Ellers står han og sparker inden i muren.

Lille Pølse har til gengæld en fin aftale med både temptation (oldenborg) og staldkatten. Staldkatten sover ved siden af Pølse, og Temp står konsekvent med hals og hoved inde (nede) hos Pølse. Der er åbenbart hyggeligere en i hans egen box. Jeg kan se på Pølses grime at de vist leger lidt grimeleg i nattens løb...
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Ro i stalden

Post by sinesmølf »

ÅÅÅHHH, bare overskriften har givet akut trang til heste. den ro der er i stalden efter der er fodret og stalden er helt nyordnet. Og det eneste man kan hør er heste der gumler :elsk: :elsk:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Ro i stalden

Post by 99E »

Vores heste har aldrig haft det bedre end siden de kom i løsdrift.
:elsk:

Ulempen er at for at nyde lyden af hø, der gumles - skal vi sidde udenfor på marken i kulde og blæst.
Alternativt sidde indenfor i rideskolestalden - men sådan en stald LUGTE jo, når man er vandt til løsdriftsponyer på tørv...
Men skidt - det er jo hvad vi byder de arme ponyer - hvis de vil gumle hø.

En gang imellem, især om vinteren, tager vi en kande the med ned i skuret og drikker den, mens hestene spiser deres aftensmad i mørket. Det er nu heller ikke ringe...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Ro i stalden

Post by CXEC »

Smart!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply