hest

famse15
Posts: 3
Joined: Tue 22. Jul 2008 21:46

hest

Post by famse15 »

hej alle i søde hestemennesker. :heidio: jeg er en ældre dame på 67 år :ehj: , jeg begyndte at ride for 5 år siden ( havde da aldrig siddet på en hest før) så købte jeg min egen hest sidste år, han hedder Sváfnir er 8 år og bare dejlig :elsk: . Stedet hvor han står( Farum) skal muligvis lukke, jeg selv bor i københavn og har kun min cykel, er der nogen der ved et sted han kan stå, også sådan at jeg selv kan komme frem og tilbage med tog, sådan at jeg kan tage min cykel med. Hvem kan hjælpe mig. Mange Hilsner fra Else og Sváfnir
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hest

Post by annetteB »

Ih, altså - jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men jeg sidder i midtjylland.
Håber du finder et godt sted til ham, jeg bliver altid så glad når jeg hører om glade ryttere ude over den første ungdom.
:-) :-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

hest

Post by Godzilla »

Hvor meget må det koste/md. og hvilke faciliteter skal der minimum være?

Jeg bor i Værløse (lidt endnu) og kan måske støve noget op.

Prøv evt. at se på HNs Markedsplads. http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/list.php4?f=24&order=subject&way=asc&e=0
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Sasser
Posts: 165
Joined: Sat 19. Jul 2008 10:02

hest

Post by Sasser »

Du kan jo søge i Dragør, Stenløse måske Hillerød (kender ikke til bus/tog forbindelserne i Hillerød)
famse15
Posts: 3
Joined: Tue 22. Jul 2008 21:46

hest

Post by famse15 »

:heidio: Tak for jeres søde svar. Prisen er ikke det afgørende. men gerne et sted med adgang til skov. :heidio:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

hest

Post by Godzilla »

Dette her i Hillerød er et godt sted iflg. min veninde. Der er et islændersted som nabo så der et 2 muligheder der. Det koster 1000 kr./md. for løsdrift:



Flower Farm ligger kun 2400 meter fra Hillerød station ad oplyst cykelsti, Markene består af flotte bakker med mange trær og er omkranset af skov og med direkte adgang til en ca 10 kvadrat kilometer stor rideskov (St. Dyrehave). Vi har desuden en 60 x 20 ridebane, en lille ældre ridehal og Danmarks skønneste natur.

løsdrift m/ nye CN Agro læhus: 1000 kr./mdr.
Priserne er inkl. hø/wrap, basis foder

Alle bygninger og hegn bliver udskiftet i løbet af de kommende par år, og det er vores mål på sigt at kunne tilbyde et moderne ridecenter med mange faciliteter og en afslappede atmosfære.

Der er ca 8 løsdriftspladser tilbage. Nabo ejendom er en islænder center så der er masse heste i nærområdet. I vil få det svært at find en dejligere sted at have hest så jeg ser frem til din mail eller opringning.

Navn:
Flower Farm - Hesteriet
By:
3400 Hillerød

Gem annonce
Email:
gregg@mail.dk
Tlf:
28696014

Flere annoncer fra denne bruger
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

hest

Post by Lone Beck »

nøj, hvor sejt at begynde at ride i en alder af 62 :-o :katiekat:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

hest

Post by Buusser »

Ja, det er sejt ! :respekt: :respekt: :respekt:
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

hest

Post by MinnaN »

Sejt!! :respekt:
Det her må jeg vise til min svigermor. Hun vil gerne, men tør ikke!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
famse15
Posts: 3
Joined: Tue 22. Jul 2008 21:46

hest

Post by famse15 »

jeg kan mødes med din svigermor, så vil jeg godt ride en tur med hende, men det er kun ismuler. :-)
Post Reply