Kattekillinger og hankatte

Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Kattekillinger og hankatte

Post by udlandet »

Vi har nogen kattekillinger, vi ved ikke hvor mange. Hvor länge skal man väre nervös for at hankatten slår dem ihjel ? Har sögt på nettet, men intet fundet. Hjälp vil ikke väre nervös längere :mur:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Kattekillinger og hankatte

Post by udlandet »

Ja, undskyld. Dette hörer vist ikke til i hestefagligt. Og de små er jo ikke heste selv hvis de havde väret födt i stalden. Ved ikke lige hvordan man flytter det.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kattekillinger og hankatte

Post by annetteB »

Jeg ved desværre ikke noget om den slags overhovedet? Send evt en pb til dorte hansen eller til xtiny - de ved meget om katte.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

Kattekillinger og hankatte

Post by Armani »

Hvis han katten kender moren til killingerne og ellers ikke ved hvem der er faren så skulle der ikke ske noget, for så passer den selv på dem og hvis han ved han ikke er faren så burde morkatten passe på at han ikke kommer i nærheden af killingerne, hvis hun ikke holder ham væk fra killingerne skal i holde øje med dem, hvis hankatten vasker killingerne sker der somregelt intet for så enten er de hans eller han tror de er hans.

hvis der er flere en 1 hankat er der somregelt en eller 2 hankatte der passer på ungerne og jager evt fremmede hankatte væk, for så er de i tvivl om hvem der er faderen og så er der INTET at frygte.

Men somregelt sker der intet hvis hankatten bliver holdt væk de første 2- 3 uger for til den tid lugter de af hunkatten og ar store nok til at gi lyd fra sig og kalde på mor hvis der skulle komme fremmede besøg og så gider hankatten dem somregelt ikke.

håber du kunne bruge det. og held og lykke med de små og den store.

MVH mig
Jeg er altid fair,
Post Reply