Tøjler med flet og rundsygning

Post Reply
User avatar
Cherry
Posts: 32
Joined: Wed 26. Mar 2008 14:15

Tøjler med flet og rundsygning

Post by Cherry »

Hej. :-)

Jeg leder efter flettede tøjler med rundsygning i enderne.. Er der nogle af Jer der ved, hvor jeg kan få fat i sådan en?

Håber i kan hjælpe mig. :-)

Vh Cherry
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Tøjler med flet og rundsygning

Post by annetteB »

rigtig flettede som de her? [img:efa29e573f]http://shiresshop.dk/catalog/4186.jpg[/img:efa29e573f]


- eller dem der der egentlig er flade lædertøjler med huller i hvorigennem der er trukket en lædersnøre - som de her?
[img:efa29e573f]http://shiresshop.dk/catalog/4187.jpg[/img:efa29e573f]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Cherry
Posts: 32
Joined: Wed 26. Mar 2008 14:15

Tøjler med flet og rundsygning

Post by Cherry »

Det skal være rigtig flettet. :-)
Det andet har jeg da godt nok ikke set før.. Ikke særlig kønt.

Vh. Cherry
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Tøjler med flet og rundsygning

Post by Tigerbaby »

Er de overhovedet behagelige sådan nogle flettede tøjler?

De er meget smarte, synes jeg.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Tøjler med flet og rundsygning

Post by annetteB »

[quote:917558d538]Er de overhovedet behagelige sådan nogle flettede tøjler? [/quote:917558d538]

Dengang det var før var det simpelthen det hippeste hippe. JEg synes egentlig de er vældig behagelige at ride med - både de rigtige flettede og de andre (der faktisk hedder et eller andet, som jeg har glemt)

Jeg kan faktisk flette sådan nogen "ud i ét" sådan at forstå, at det flettede er en del af den samlede tøjle istedet for at være flettet for sig og bagefter syet til stykket med spænderne.
Faktisk lavede jeg engang sådan et et hovedtøj med flettede tøjler og ditto pandebånd....det var sgu da FLOT!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Tøjler med flet og rundsygning

Post by Tigerbaby »

Ej, har du ikke et billede af det? :-)

Det lyder flot!

Sådan et ville sikkert være smukt på Athene.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Tøjler med flet og rundsygning

Post by annetteB »

[quote:769d0c48e6]Ej, har du ikke et billede af det? [/quote:769d0c48e6]

Nej, desværre - det er nok 25 år siden (dengang flettede tøjler sidst var på mode :lol:)

Men det VAR pænt...og egentlig ret nemt at lave.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Cherry
Posts: 32
Joined: Wed 26. Mar 2008 14:15

Tøjler med flet og rundsygning

Post by Cherry »

Jeg syntes personligt at flettede tøjler er enormt rare, og jeg rider helst med dem. :-)

Pt har jeg flettede tøjler, altså tøjler skåret op i tre i midten flettet i selve tøjlen, men de er ikke rundsyede i enderne, og det ser fjollet ud når min trense er rundsyet.

Vh. Cherry
Post Reply