Når blind leder blind falder begge i hullet...

Bliver Cooper nogensinde ridehest igen?

No way, Jos
31
72%
Enkelte fnug m
3
7%
n
5
12%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
2
5%
Kongehuset styrer - afskaf folketinget - jeg vil have enev
2
5%
 
Total votes: 43

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by annetteB »

[quote:745e3497f5]Samme her og gerne med billeder! [/quote:745e3497f5]

HA - dét kan du heldigvis ikke få: Jeg kan ikke ride og fotografere på samme tid!
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by annetteB »

[quote:d87d17fc96]Jeg glæder mig da helt til vi skal på skovtur sammen[/quote:d87d17fc96]

ditto.
:askepot:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by Lone Beck »

Skal det være når der er to torsdage i en uge, er det bare med at komme i gang :katiekat:

Ifølge den nydelige kalender byrådet har sendt ud til alle undersåtterne her i Hjørring Kommune, er der netop i denne uge, to torsdage : 31. april og 1. maj :hhansen:

13 år er ingen alder, og hvis han kunne bære dig sidste sommer, kan han sgu da også nu :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by Lone Beck »

...og så mangler der i øvrigt en svarmulighed, der hedder: "ja, hvis du får taget dig sammen til det!"
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by annetteB »

[quote:2b6f3a84b1]...og så mangler der i øvrigt en svarmulighed, der hedder: "ja, hvis du får taget dig sammen til det!" [/quote:2b6f3a84b1]

:lol: :lol: :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by HeidiO »

Jeg synes der er så stille i denne tråd?? :-)
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by annetteB »

tjah..ud af de sidste 14 døgn har jeg så tilbragt de 10 på en enestue på Skejby sygehus. De 3 følgende har jeg tilbragt hos bedemanden og ved telefonen...og idag startede jeg ved at møde op på Randers skadestue kl røv fordi min mor i nat var faldet over sine egne ben og havde kvæstet sin skulder. Jeg var hjemme engang over middag - og så kom min svigermor. Da hun var kørt igen hængte Manden og jeg et par meter skyggelister op....og så kunne jeg ringe efter dyrlægen, da Cacao pludselig udviste tegn på begyndende forfangenhed....og nu vil jeg køre til Langå efter pizzaer til familien, for faneme om jeg ORKER at lave mad.

- og ved I hvad?
Når jeg har spist min pizza engang om 1½ time eller så....så GIDER jeg faneme ikke tage ud at ride på Cooper, tro det eller ej!
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by HeidiO »

Puh ha, det er en grim omgang I har været igennem. Håber at I kommer igennem det hele.
Heidi
leastjerne
Posts: 1
Joined: Mon 20. Oct 2008 20:24

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by leastjerne »

Hvis du starter din hest stille og roligt op, så er der ingen problemer...
Du skal bare starte med en rolig skridt tur, og efter 5-6 skridtture så kan du begynde at trave lidt....

Det er for at den ikke får en overanstrengelse...

Held og Lykke
Lea.... :o)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når blind leder blind falder begge i hullet...

Post by annetteB »

[quote:2d8d028c50]Æh...[/quote:2d8d028c50]

Jeg er ikke kommet igang endnu.
Men Cooper er en glad hest.
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply