Dækkenvask Nordjylland

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dækkenvask Nordjylland

Post by annetteB »

[quote:e236a3647f]Men måske jeg bare skal holde op med at tage tingene så personligt, hvilket er lidt svært nogen gange, specielt når man bliver mødt af nogen der tror man vil sin hest noget ondt...... [/quote:e236a3647f]

Vel er der da ej nogen der tror du vil din hest ondt!?
Men selv de bedste intentioner kan jo en gang imellem have den stik modsatte effekt. Det nytter ikke meget at blive sur over, at der kommer gode råd til ting man IKKE har spurgt om - det ville sgu da være endnu mere surt, hvis alle bare holdt deres mund og lod folk sejle deres egen sø indtil de skreg om hjælp?

Op med humøret og slap af.
:-askepot:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Chelab
Posts: 16
Joined: Sun 2. Mar 2008 20:24

Dækkenvask Nordjylland

Post by Chelab »

Sur!? Næ skuffet.....

Jeg ser ingen steder hvor jeg overhovedet skriver at hendes allergi er UNDER dækkenet, det tilbagevendende sidder faktisk i hovedet, og de to andre sidder, henholdsvis på forbenet og i kanten af dækkenet, så hvad det skulle hjælpe at hive dæknet af ved jeg ikke. Jeg er bare så naiv så jeg ønsker at fjerne ethvert kemisk stof i dæknet, ikke mindst fordi det er hamrene usundt, allergi eller ej.......

Skuffet fordi; man måske skulle lade tvivlen komme mig tilgode inden man proklamerede at hvis ikke jeg hev dækkenet af jamen så var det jo min egen skyld hvis det ikke forsvandt! Evt. kunne man spørge ind til det først??
Og jeg slapper skam af, jeg havde da bare håbet på at der var nogen der havde en idé om nogen der lå inde med en industrivaskemaskine der var interesseret i fremover at tjene lidt penge på og vaske mine vinterdækner.......... Ikke at man ligefrem skulle til og forklare hvorfor hesten går med dem!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dækkenvask Nordjylland

Post by annetteB »

[quote:8474498681]Skuffet fordi; man måske skulle lade tvivlen komme mig tilgode inden man proklamerede at hvis ikke jeg hev dækkenet af jamen så var det jo min egen skyld hvis det ikke forsvandt![/quote:8474498681]

Og HVOR læser du så lige netop dét?
Det må vist være mellem linierne?
:linski:

Det tætteste jeg kommer på noget der bare har den mindste lighed med dét du skriver er Anes spørgsmål om "hvorfor piller du ikke dækkenet af hende når hun har hudproblemer?" - og dét er vel et meget reelt spørgsmål, medmindre naturligvis, at hudproblemerne sidder i ansigtet eller på benene af hesten - og hvis dét var tilfældet kunne du jo bare have skrevet "Fordi hendes eksem sidder i ansigtet, smarte :lea:" og så var dén potte vel ude??
:lol:

Jeg kan altså selv ikke med min bedste vilje se, at nogen skulle hævde at du selv er skyld i at din hest har eksem, fordi du lader hende gå med dækken?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Chelab
Posts: 16
Joined: Sun 2. Mar 2008 20:24

Dækkenvask Nordjylland

Post by Chelab »

[quote:992c50a173]When you do as you always did, you get what you always got. [/quote:992c50a173]

Det er jo så det jeg læser mellem linierne.........

Hvordan kan det være et reelt spørgsmål, der skal stille mere end en gang, når jeg forklarer at det er en allergisk reaktion?? Mig bekendt kunne den kommer fra foderet eller en beplantning på folden, men at jeg vælger at gå med livrem og seler, ved at ville vaske hendes dækner dét er ensbetydende med at det kun kan være dét der er årsagen til allergien.... Hvem ved, måske det allerede er prøvet med en temmelig dårlig udgang :ehh:

Hvorfor skulle jeg egentligt redegøre for hvor sårene sidder, det var jo ikke det jeg ville med mit indlæg :ked:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Dækkenvask Nordjylland

Post by Ane »

*aer Chelab på håret*

jeg loooooooover jeg ikke mener at du er ond ved din hest...


Du kan tager det helt roligt - tjek i øvrigt Prinsesse Anjas signatur.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dækkenvask Nordjylland

Post by annetteB »

Gud fader, Chelab. Jeg giver op.
Vi er alle sammen nogle idioter, der bare skal blande os uden om.
Gud nåde og trøste os, hvis vi kunne finde på at ymte interesse i din hests velbefindende udover dét ene emne som du åbner tråden med - ingen kan jo forestille sig, at interessen kunne være venligt ment, vel?
Nej, vi er alle på nakken af dig, insinuerer at du vil din hest ondt - OG blander os i noget der ikke rager os og som vi ikke har forstand på - og heller aldrig VIL få forstand på, fordi du ikke vil indvie os i det, fordi det ikke er noget du skylder os at gøre - og fordi vores interesse KUN kan være negativt ment.
Jeg tilstår det hele.Så. Er du SÅ glad?
:lol:

Lykkedes det forresten at vaske underdynen i din egen vaskemaskine?
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Chelab
Posts: 16
Joined: Sun 2. Mar 2008 20:24

Dækkenvask Nordjylland

Post by Chelab »

:ehj: Wow! Super kreativt!

Indret sig, lad være og forklar/forsvar dig eller hold din kæft og skrid.... Er det det jeg skal læse mellem linierne?!

Never mind.....
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dækkenvask Nordjylland

Post by annetteB »

[quote:ea2e793f5c]Er det det jeg skal læse mellem linierne[/quote:ea2e793f5c]

Nej, du skal holde op med at læse mellem linjerne - der står ikke noget!
:linski:

Du skal såmænd osse være velkommen til at fortsætte som du er begyndt, jeg kan bare ikke se at nogen af parterne har den store fordel derved?
:hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
GKB

Dækkenvask Nordjylland

Post by GKB »

Så er det vist ved at være forår - kattene har i hvert fald kløerne fremme


Banzaiiiii!

[img:eadedc5c10]http://www.stephenrahn.com/blog/wp-content/uploads/2006/02/catfight.jpg[/img:eadedc5c10] :hhansen:
Chelab
Posts: 16
Joined: Sun 2. Mar 2008 20:24

Dækkenvask Nordjylland

Post by Chelab »

Det ved jeg sørme ikke, det ser ud som om der er nogen der nyder at få lov og udfolde sig på andres bekostning, men sådan er det jo nok.............

Sådan som jeg er begyndt, hmmmmm, ja tænk sig en simpel forespørgsel!
Post Reply