sur hest i boks

User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

sur hest i boks

Post by CXEC »

Har du talt med Tina? Er ret overbevist om at hun vil kunne hjælpe dig!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
schack
Posts: 29
Joined: Wed 5. Mar 2008 20:16

sur hest i boks

Post by schack »

Næ - jeg nåede det ikke
Men vi prøvede at fodre med åben boksdør, og så var der intet.
Og vi ventede bare med at give dækken på til han var udenfor boksen og så var der heller ingen ting.

Så jeg prøver mig lidt mere frem inden jeg ringer.

mvh Schack
Hilsen Schack

Hvis det ikke sl
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

sur hest i boks

Post by CXEC »

Okay har ellers henledt Tinas opmærksomhed på tråden her.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
schack
Posts: 29
Joined: Wed 5. Mar 2008 20:16

sur hest i boks

Post by schack »

:respekt: til atengstedt!
Jeg har nu presset citronen (hesten) hele ugen og så længe han får madro og bliver taget ud af boksen når vi skal noget med ham eller boksen - er det fuldstændigt problemfrit :elsk:

Da han ganske rigtigt er hurtig til at lære og nemt keder sig - har vi tilføjet et par nye øvelser når han står på staldgangen - hvilket gør at han ligefrem er utålmodig når han skal ud.

Det gør det ellers ikke lettere, at han skal have boksro, fordi han havde trådt en skarp sten ind i sålen. Så plejer han at være fuldstændig utålmodig.

Vi har også skiftet hjælper - jeg tror ikke at han kan lide hende som plejer at hjælpe, for da Alette kom var der intet. Hun kunne endda klø ham på halsen mens han spiste.
Så nu må vi bare tilrettelægge vores fridag til de dage hvor Alette kan :lolskilt:

Tak for hjælpen - jeg gemmer de gode råd om Tina MJ.

mange hilsner fra Schack og Magic
Hilsen Schack

Hvis det ikke sl
schack
Posts: 29
Joined: Wed 5. Mar 2008 20:16

sur hest i boks

Post by schack »

Sidste nyt!
I dag har vi haft besøg af dyrlægen - og han var måbende :atengstedt:
Magic stod stille og roligt og betragtede ham, mens han undersøgte og vaccinerede Laban (III'er pony og magic's nabo) - Selv da han skulle se på en foldskade på orkan (II'er pony og Magic's bedste ven) stod han med ørene fremme og fulgte med.

Jens smilede og spurgte hvad vi havde dopet ham med - og da jeg fortalte om vores nye staldregler - var han temmelig overrasket. Det er en fornøjelse at være i stalden.

Vi blev enige om at Magic havde forsøgt at fortælle os, at han var utilfreds med vores metoder og at vi bare ikke havde forstået hvad han sagde.

Så det holder endnu - 2 uger efter :hhansen:
Hilsen Schack

Hvis det ikke sl
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

sur hest i boks

Post by annetteB »

Dét var dæleme dejligt nyt!!
:jeanie:

[quote:b91af394c7]Vi blev enige om at Magic havde forsøgt at fortælle os, at han var utilfreds med vores metoder og at vi bare ikke havde forstået hvad han sagde.[/quote:b91af394c7]

Det har han HELT sikkert.
Med stort set alle måder udover lige at skrive det.
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply