kom og vær med til Ridning & rødvin

Post Reply
User avatar
Gitte
Posts: 8
Joined: Tue 4. Mar 2008 16:44

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by Gitte »

Nu ved jeg ikke om det lige er her det skal postes, men nu prøver jeg alligevel:


Fredag d. 7/3 2008 - altså nu på fredag - kl. 19.00 er der "ridning & rødvin" på Grynmølle :skaal:
[color=blue:b8072e2961]([u:b8072e2961]www.reiten-ist-orange.de[/u:b8072e2961])[/color:b8072e2961] ...
Vi får besøg af Imke Eisenschmidt der viser lidt omkring Natural Horse Communication [color=blue:b8072e2961]([u:b8072e2961]www.fluidum-reitschule.de[/u:b8072e2961]) [/color:b8072e2961]:ninie: .. der fremvises endvidere unge nytilredne heste samt heste der er længere i uddannelsen, der fremvises bla piaffer...alt sammen indenfor den akademiske verden..

alt i alt en aften i kommunikationens verden - mellem hest og mennesker..muligvis også klikkertræning mv...


er der nogen der er interesserede er det bare at møde op til hyggeligt samvær - det foregår både på tysk og dansk.. :mikkel:

adressen er
Stoltelundvej 24, Bajstrup
6360 Tinglev


Vi glæder os til at se Jer.... :lol:


mvh Gitte
Lone

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by Lone »

Hvorfor foregår alting i Jylland?!

Det kunne da have været sjovt at overvære
User avatar
Gitte
Posts: 8
Joined: Tue 4. Mar 2008 16:44

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by Gitte »

Hehe..og jeg synes ellers altid alting plejer at være andre steder end nede i bunden af Jylland heidio
Men ærgerligt at Du ikke bor hernede af - er sikker på at det nok skal blive godt...

mvh Gitte
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by Silas »

Kan det ikke blive i april heidio Jeg er nemlig optaget hele marts :brok:
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by annetteB »

æv, det lyder ellers spændende - men tinglev er dæleme langt væk (og jeg er endda Jyde!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Gitte
Posts: 8
Joined: Tue 4. Mar 2008 16:44

kom og vær med til Ridning & rødvin

Post by Gitte »

ridning og rødvin holdes hver den 1. fredag i måneden...denne gang var bare lidt mere speciel da Imke også kom der...men ellers er det hver den 1. fredag kl. 19.00 - vi laver lidt forskelligt - og hvis folk har specielle ønsker kan de bare sige til og det kan være at Katja (hende der har stedet kan finde ud af noget)... :jeanie:
Mvh Gitte
Bella, Fleur, Viola & Romse
Post Reply