Aloe Vera til sur stråle?

User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Aloe Vera til sur stråle?

Post by Line_Calano »

salicylsyre bruger jeg til den der går med såler og pakninger. det kan være vældigt svært at holde den fri for sur stråle når ikke man kan komme til at fjerne alt det snask der måtte sætte sig. jeg har ingen erfaring med acetylsalicylsyre, som jo klart er det lettest tilgængelige. salicylsyre har jeg lokket min dyr(e)læge til at skaffe mig.

ellers må jeg indrømme at jeg går hårdt til værks hvis det først er der. så bliver de vasket i virkon s og siden får de blåsten. det virker. heldigvis har jeg ikke oplevet at de får sur stråle efter de er kommet til mig, i hvet tilfælde ikke i en sådan grad at jeg har fundet trang til at gøre andet end at vente på at smeden alligevel skulle komme.

da jeg købte capado hjem så det noget grelt til med ham, ud over muk op over knæ og haser havde han sur stråle så hovrenseren ikke kunne nå bunden og så han var splittet op ca 2 cm i koden på de to hvide og lidt mindre på de to sorte. det tog RIGTIGT lang tid og selv efter et helt år med diverse kure og behandlinger var han ikke helt tip top. han stod i bade med virkon s, da det også hjalp noget på mukken.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
Post Reply