Hvordan rider man piruetter?

User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvordan rider man piruetter?

Post by HeidiO »

[quote:04a631d046="LoneR"]Vi må vel vente pænt på, at Annette synes vi skal se den?![/quote:04a631d046]

Ja, det kan du sagtens sige, når du har set billeder.....Men du har vel ret.

ANNETTTEEEEEE - må vi ikke godt se billeder af dyret,,,please :engel:
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvordan rider man piruetter?

Post by annetteB »

Æææv, jeg har jo ikke noget kamera, vel!?
:brok:

Men han er smuk og rar - og ligner Cacao lidt!
:ide:

Men I kan læse Ajas tråd på JHN - der ligger billederne fra salgsannoncen.
(billederne kommer nær slutningen af tråden)

[url]http://www.heste-nettet.dk/forum/18/900535/900535/[/url]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hvordan rider man piruetter?

Post by 99E »

OMG, JuniorHN er lilla!!!
*Gisp!*

Det er jo sådan en "rigtig, stor hest"!
Det bliver sjovt at se billeder af Aja på den.
Tillykke med købet!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvordan rider man piruetter?

Post by HeidiO »

Hvor ser han godt ud - tillykke med ham.

(Og så må du da vist ønske dig et kamera - man kan da ikke ´ha' sådan nogle fine heste uden at kunne tage billeder af dem)
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvordan rider man piruetter?

Post by annetteB »

Jeg har heldigvis snart fødselsdag - så kan jeg jo forære mig selv et lille billigt kamera!
:ide:

(i virkeligheden ville jeg bare helst have et Canon Eos i digitalversionen, fordi vi har et af de gamle Eos'er - og så kunne vi genbruge alt udstyret til det ny....men de er stadig væk så fandens dyre!! :brok:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Hvordan rider man piruetter?

Post by CXEC »

Urk! Lilla forum, men DEJLIG hest!!! :elsk:

Billeder Billeder Billeder!!!!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Hvordan rider man piruetter?

Post by Godzilla »

[quote:04337ce23d]Canon Eos[/quote:04337ce23d]
:tommelop:

Dejlig hest. Hvornår kommer han hjem?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvordan rider man piruetter?

Post by annetteB »

Lige nu står han hos Anette Tukær og feder den - der er ikke plads på skovvang før til d. 1 februar.
(tak til søde Anette Tukær, der fremtryllede en boks på fem minutter, så den lille kuldskære, klippede dækkenhest ikke skulle hjem til mig og fryyyse i en primitiv løsdrift!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hvordan rider man piruetter?

Post by Tukær »

:roed: Det er da så lidt, han er en dejlig nem hest (mums mums, munden fyldt af macipan og chokolade :linski: :mikkel: )

Jeg har jo mit Canon Eos 400, så lad os krydse finger for lidt godt vejr på lørdag, så kan vi da tage nogle billeder af ham der :hhansen:

Alle mine fordømme om de der skide DV'er, gør han nu til skamme, for han er nem at omgås.
Eller er det mon bare fordi han se så glad for at se mennesker efter en dag på marken, med de 4 hekse :viben:

Hilsen
Annette
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvordan rider man piruetter?

Post by annetteB »

[quote:a937ea25f3]Alle mine fordømme om de der skide DV'er, gør han nu til skamme, for han er nem at omgås.[/quote:a937ea25f3]

Ja, jeg er osse lidt imponeret af hvor roligt han tilsyneladende tager alting?
:katiekat:

[quote:a937ea25f3]Eller er det mon bare fordi han se så glad for at se mennesker efter en dag på marken, med de 4 hekse [/quote:a937ea25f3]
Arh, så slemme tror jeg nu ikke de er ved ham, selv om Bambi godt nok passede MEGET godt på Ricka den første morgen - hun skulle I HVERTFALD ikke have lov at rende og lege med sådan en fætter, der besede rundt på folden i passage i stedet for at stå stille og æde noget wrap som enhver anden fornuftig westernhest!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply