Hingsteplage

User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Hingsteplage

Post by Lone Beck »

[quote:1012574269]Jo, jo - det ved jeg godt - det var bare det at jeg mener at det provokerer hingsteadfærden - og det gider vi jo ikke have [/quote:1012574269]

Den skal såmænd nok komme helt af sig selv, og ganske uanset hvad du gør :lol:
- med mindre du er ligeså heldig med ham som jeg var med Skipper. Der er forskel på hingsteplage, og det lyder da til at Accept hører til de nemme.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Hingsteplage

Post by Glory »

Jeg er enig med LoneB - hingsteadfærden kommer nu nok på et tidspunkt, uanset om han får lov at nusse jeres hår eller ej.

Jeg ville ikke lade Mindste nusse mit hår, men det er af den simple grund, at han elsker at snuppe ting og løbe afsted med dem (dækkener (og ja den lille ged kan sagtens slæbe et str. 145 dækken efter sig i fuld galop), bandager og alt hvad han ellers kan finde), så det ville jeg nødigt udsætte min hestehale for :hhansen:

Jeg har et lidt lignende problem med Priceless. Hun har jo været meget sky, men nu er hun blevet et rigtigt nussehoved.
Problemet er at hun gerne indleder kontakt med at gnubbe os - med tænderne - som hun gør med sin mor.
Jeg synes at det er rigtigt svært, fordi hun jo på ingen måde gør det fordi hun er en bisse, eller fordi hun vil bide, men fordi det for hende er et udtryk for hengivenhed.
Det kan jeg ikke få over mig selv, at skælde hende ud for, så jeg gør som jeg plejer - håber at hun vokser fra det :ehj:

Pia
Post Reply