for/imod chipning af din mule

User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

for/imod chipning af din mule

Post by MinnaN »

Smed: Kunne du ikke lige finde den foremålsparagraf til mig? FOr jeg kan ikke finde den. Så et direkte citat fra FN ville være ganske behageligt.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

for/imod chipning af din mule

Post by Tigerbaby »

Jeg kan altså heller ikke finde den formålsparagraf, og nu har jeg rent faktisk søgt en del på den...

Derudover har jeg da beskæftiget mig lidt med FN på flere forskellige uddannelser, og er da aldrig stødt på noget ala det...

Jeg vil også gerne vide hvor jeg har mulighed for at læse om forbuddet mod alternativ medicin og behandling.

Er det eksperter der har udtalt sig om disse ting? Politikere? Er de amerikanske eller europæiske, hvor er de fra?
Hvad er dine kilders formål? Hvad får de ud af at oplyse om den slags? Hvilken forbindelse har de selv til de ting de siger noget om?

Om man tror på konspirationsteorier eller ej, må man gøre sig selv den tjeneste at lave bare et minimum af kildekritik...
Smeden

for/imod chipning af din mule

Post by Smeden »

Tigerbaby

Du tror da ikke at det er noget der står med stort,og det er da heller ikke noget at de nogen sinde vil indrømme,selvom man stod med et stykke papir i hånden.

Det er meget mere kompliseret end de fleste er klar over.
Derfor er alle dem som er modige nok til at bare nævne det nogle forfærdelige konspirecy nørder.
Ganske enkelt fordi den lille sludder kone på diverse debatfora ikke forstår den slags.

Det er ikke møntet på dig,da du trods alt ser ud til at ville vide lidt mere,og selv kan undersøge det også.

Forbudet mod alternativ medicin og helsekost,træder ikraft jeg mener at det er senest ved udgangen af 2009.
Fra den dag er det kun de allerede etablerede medicinal varer fabrikker
der har lov til at produkserer og sælge den slags.
Det vil blive forsøgt at blive solgt på resept,tro det eller ej,men det er sandheden.
Det er vedtaget uden om den lille borger,og hvis ikke at vi gør noget bliver det sådan.

Og ja det er eksperter der har ladet det sive.

Jeg gider ikke sidde her og blive latterlig gjort af en flok kaglene strigler og jeg er ude igen,det er IKKE møntet på Tigerbaby.

Jeg har en hel del info som jeg kan sende som DVD,er og du kan kontakte mig på min mail adr.Hvis at du tager imod mit tilbud,vil du se hvad jeg mener og jeg tror også at du vil se at der er noget som vi alle bør kikke lidt nærmere på.

Jeg vil også sige at der er ikke noget jeg hellere ville ønske end at jeg tager fuldstændigt fejl. Desværre tror jeg ikke at det er tilfældet.

Det er majensen@mysoul.com.au

Tak fordi at du trods alt ikke bare råber med hønsene.
Hilsen Smeden NSW
Smeden

for/imod chipning af din mule

Post by Smeden »

Når loneartig ikke kan fatte en dyt af hvad det er jeg skriver.
Så er det også lettere at kagle med de andre høns og gøre mig til grin.
Viklet mig ind i konspirations teorier???
Hvad fanden er det for en måde at skrive det på.
Kan du ikke skrive på en høfligere måde får du da igen af samme skuffe.
Jeg har heller ikke lyst til at diskuterer det med dig,det er du ikke klog nok til.
Og den mail som jeg har sent for at finde mit gamle password er sent til kontakt os,men det system fungerer vel heller ikke,eller er på samme niveu som super dullerne her. Nemlig på nul

Men jeg syntes at du bare skal lulle dig ind i hvad du læser i folketiden på Falster.
Farvel jeg er ude af denne hønsegård.

Smeden NSW
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

for/imod chipning af din mule

Post by Jasper »

Hold da op, jeg må vist hellere få læst hele denne tråd.

Har på fornemmeren, at min hest i kraft af, at han er chippet ender med, at blive bimmet op i en stor rund tallerken :minna:

Jeg vender tilbage når tråden er læst, senere i dag :ehh:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

for/imod chipning af din mule

Post by gukuvi »

Altså sådan en småfornærmethed kommer du ingen vegne med Gamle Smed. Alle har vi ret til at stille spørgsmåltegn ved hvad der bliver os fortalt.
Mener ellers at det er det du går ind for.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

for/imod chipning af din mule

Post by Diane »

Jeg holder mig bare til emnet (næsten).

Siden loven trådte i kraft har jeg haft 3 heste igennem hænderne der alle er blevet chippet.

Jeg har ikke fået dem chippet for at sikre dem mod en tur til Italien, eller fordi jeg ikke kunne finde på at bruge mine dyr til konsum.

Jeg har først og fremmest fået dem chippet, for ikke pludselig at stå i en akut situation, hvor jeg ikke omgående kan tilbyde min hest det medicin der er behov for.
Dernæst slipper jeg for at spekulere på registreringen. En biting, men hver at tage med.
Den jeg har nu er der ingen papirer på - der synes jeg, det er rart med en stregkode, så der aldrig bliver nogen tvivl om hvem han er.

- Alle 3 er for øvrigt blevet chippet som "voksne", uden bedøvelse og ingen af dem har sagt noget til det.

Og jeg kan så heller ikke se, at der er den store forskel på Chip og øremærke, begge dele er jo en registrering. Chippen giver bare ikke grimme ører.

... Og det der med chippen der kan programmere vores hjerner. Lad mig sige det sådan, at et site der kan starte deres intro med at skrive:
[i:08d5e857fb]…is based on the irrefutable fact, that we believe in…[/i:08d5e857fb]
(er baseret på det faktum, at vi tror på)
- ikke vinder ret mange stjerne hos mig.
(Og nej, videre gennemgang gjorde det ikke mere troværdigt)
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

for/imod chipning af din mule

Post by MinnaN »

Emnet: Fik jeg en hest, så skulle den chippes. Jeg vil ha lov til at gi min hest medicin istedet for en dyrlæge. Min hest skal heller ikke vente på at "få lov" til at få livsnødvendig medicin. Katte og hunde skulle ha en tusch eller en chip. Smed: Nu har jeg gennemtrævlet FN's side i håb om at finde det, du mener står skrevet. Gider du godt finde det til mig? Jeg har brugt flere dage på at sidde og læse FN's side igennem. Det er edderbankemig tørt stof!

Hvor er din egen kildekritik henne i alt det her? Fordi de kilder du har stillet op er ikke særligt... Saglige eller videnskabeligt funderet.¨
Der er enormt meget "jeg har ret, fordi jeg mener det her og i andre er dumme, fordi i ikke bakker mig op" i dine kilder og i din tiltalemåde til os andre. Vi er kendt for at være kildekritiske og stille spørgsmål ved alt. Sådan er vi. Når der derfor kommer et kontroversielt emne op, kan man ikke forvente andet end debat.

Jeg selv beskæftiger mig en del med konspirationsteoremer, da jeg finder det ganske interessant. Men jeg husker altså min kildekritik, min sunde fornuft og min videnskabelige baggrund.

En chip der skulle kunne programmere hjernen skulle være istand til at genere neurokemi og elektricitet til at kunne forvandle vores hjerne. Det er en skønsom blanding af komplekse proteiner, aminosyrer, alt i alt naturlige komplekse kemiske molekyler tilsat en kende elektricitet. Når nu de rigtig kloge hoveder ikke kan finde ud af (men har mange fine teoremer) hvordan vores hjerne husker, programmerer sig selv til at huske om man vil, hvordan kan du så tro at man kan lave en chip? Hjernen er et enormt komplekst organ, så for mig med min videnskabelige baggrund, lyder det som sci fi.
Min viden kommer fra lægebøger, American Science, Pubmed.com hvor der er tilknyttet en del publicerede anerkendte videnskabelige tidsskrifter.

For nu at kravle ned på dit niveau: Hvordan i hede hule HEL er det lige du opfører dig? Blot fordi VI er alle kendt for at være kildekritiske herinde og stiller spørgsmål ved alt og alle. Kan du ikke tåle at dit oplæg blir pillet fra hinanden, så er du i det forkerte sted! Fornærmethed kommer man ikke langt med her.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

for/imod chipning af din mule

Post by KatieKat »

Den mail du har sendt til kontakt er havnet hos mig Smed men da jeg har været til messe i Herning hele weekenden har jeg ikke set den før nu. Hvis du stadig ønsker at kagle med hønsene skal jeg da med glæde give dig et nyt password.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

for/imod chipning af din mule

Post by Lone »

Så skal smeden ihvertfald oprette endnu en profil, for på anmodning i anden tråd har jeg nu slettet profilen.
Post Reply