for/imod chipning af din mule

User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

for/imod chipning af din mule

Post by Tigerbaby »

Hvor ved du dét fra? Og er du sød lige at give mig nogle kilder på det, for jeg kan ikke finde noget om det.
aribeth

for/imod chipning af din mule

Post by aribeth »

Damn.... Konspirationsteorier er der sgu nok af!!!! Men de er som regl lige underholdende hver gang!


:viben:

Katrine
Smeden

for/imod chipning af din mule

Post by Smeden »

Katrine.

Det er enormt let at komme med de bemærkninger som du skriver her.
Det er lidt sværere at bevise hvad det er jeg taler om.
Hvis ikke at folk selv er lidt oppe på mærkerne,bliver de nemlig lullet ind i en tornerose søvn,at alting er fint,så gå bare tilbage til lænestolen og se en sindsyg romantisk serie,som kører på afsnit 234,og er lige ens hvergang,men folk kan ikke se det,de tror stadig at det er første afsnit de ser.

Nu høre det som jeg desværre har ført ind i denne debat,jo slet ikke til her,det må I meget undskylde.

Tigerbaby.

Hvor god er du til engelsk,jeg har kun oplysninger fra engelsk talene kilder.
Hvis at du er alvorligt intereseret i hvad det er jeg skriver om,vil jeg gerne sende dig nogle dvd,er som det er lovligt at kopierer,er du intereseret i det??

Jeg har undersøgt disse emner i mere end 10 år,altså før de lavede svindel nummeret med 9-11 som kostede og stadig koster menneskliv hverdag.

Jeg kan også,hvis jeg da ikke risikerer en udsmidning fra striglerne,sætte nogle forskellige web adr. på her,men de er alle på engelsk,så hvis at de et problem gider jeg ikke spilde min tid med det. Ellers gør jeg det med stor glæde.

Og nej jeg ville stadig ikke chippe min hest eller andre af mine dyr,og jeg bliver heller aldrig selv chippet stol på det.

Men jeg håber da at Katrine føler lidt underholdning af det jeg skriver,det er garenteret bedre end det som hendes TV fylder hende med.

Hilsen Smeden NSW
Lone

for/imod chipning af din mule

Post by Lone »

De fleste af os kan vel nok stave os gennem en smule engelsk - så sæt du bare nogle links ind her.

jeg tror bestemt at katrine føler sig vældig underholdt - hun er sådan et simpelt menneske!
aribeth

for/imod chipning af din mule

Post by aribeth »

Er du tovlig mand... jeg kan da ikke sidde og se serier, slet ikke de amerikanske...de hjernevasker jo folk til at tro på hvad The Government siger!!

Det handler vel om at forholde sig kritisk til al information... det lærer vi da heldigvis endnu i skolen (tror jeg, eller har DE også forpurret det)

Men Strigler er da endnu ikke blevet hjernevasket/chippet/bortført af aliens, så jeg synes det ville være vældig interessant hvis du ville sætte links ind. Man kan jo altid lære noget nyt :-)

Katrine
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

for/imod chipning af din mule

Post by MinnaN »

Kom blot hid med de links. Så kan jeg sammenligne med dem jeg allerede har.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

for/imod chipning af din mule

Post by CXEC »

Putsen er chippet. Det har jeg det fint med.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Smeden

for/imod chipning af din mule

Post by Smeden »

Jeg har udvalgt en syntes jeg selv et bredt spektum af diverse link.
Jeg syntes ikke at jeg vil sætte dem på her,da denne tråd er om chipping af din hest,og ikke om hvad der ligger bag ved denne (videnskab)

Så med stor fare for både at blive smidt ud,og med stor fare for at blive gjort til grin af folk som ikke aner en dyt om hvad der sker omkring dem,ud over de nyheder de får nede i brugsen.

Jeg gider heller ikke kommenterer dem så meget selv,da de bliver sat på som information til folk som er begyndt at vågne op og tænke selv.

Bare husk på at en person som kommer med noget som ikke passer ind i den almindelige borgers hverdag og verden,bliver først gjort så meget til grin at han eller hun virkelig skal være stærk for at stå igennem.

Dernæst bliver sandheden bekæmpet med vold.

For tilsidst at blive overtaget af dem som hidtil har nedgjort det,men nu siger jeg har altid vist at det var sådan,eller det var jo det jeg sagde.

Jeg vil i de næste par timer sætte det på hyggetråden,men det vil tage mig lidt til tid,så nu vil jeg først lave et par danske stykker smørerbrød,og mens at jeg spiser og ser kvalifikations runderne til Formel One i Melbourne,vil jeg skrive dem ind her hos Striglerne.

Det kan jo være at det kan få jer op af stolene,og kontakte mig,I har jo ikke hidtil gidet svare mig på den mail som jeg sendte for en uges tid siden.

Hilsen Smeden NSW
Stadig Den Gamle Smed men kan ikke finde mit gamle log in password.
Lone

for/imod chipning af din mule

Post by Lone »

Ved du hvad, jeg synes det er noget underligt vrøvl du skriver.
Og jeg forstår ikke, at du har den nedladende holdning til andres måder, at sætte sin ind i ny information.

Hvis du har noget du gerne vil dele med andre - så del det, men du behøver ikke at krydre det med bemærkningen om andres mangel på evner til at forstå det du tror på.

Du har viklet dig ind i nogle konspirationsteorier og jeg synes faktisk det lyder en smule til, at de har taget magten fra dig.
Jeg har derfor ikke lyst til at diskutere dette med dig, endsige kommentere eventulle links.

Jeg ved ikke, hvem du har sendt en mail til og sammenhængen med al dette her - men du er velkommen til enten at sende den igen, eller skrive i tråden.
aribeth

for/imod chipning af din mule

Post by aribeth »

Hvorfor mener du der er fare for at du bliver smidt ud ?

I øvrigt synes jeg du er ualmindelig nedladende... hvad er det for en måde at "sprede sit budskab" på??

Hvorfor er det, at fordi man forholder sig kritisk til "konspirationerne" så er man enten med DEM eller bare dum og lullet i søvn?

I øvrigt så er jeg imponeret over din (manglende)"evne" til at gennemskue hvordan folk er ud fra én "kritisk" kommentar til dine teorier...eller facts som du ynder at kalde dem...


Kom igen smed...


Katrine
Post Reply