Må man linke til andet forum herinde??

User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Må man linke til andet forum herinde??

Post by gukuvi »

Jeg kan ikke sige noget som Tengstedt ikke allerede har sagt, men jeg siger blot velkommen til klubben, der altid (næsten) får skudt et eller andet i skoene ang. den race man har valgt.

Det er da noget fantastisk flot udstyr du der har anskaffet dig, det hovedlag, nej det er bare flot.

VH Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Må man linke til andet forum herinde??

Post by 99E »

Nu gad jeg ikke lige se hele videoen - eller videoerne.

Jeg synes personligt hingsten knækker lidt uheldigt i halsen og jeg ville gerne se ham sætte sig mere bagtil - men det er NØJAGTIGT samme problem, som mange (RIGTIG mange) almindelige DV-dressurheste har.

MANGE friesere er bygget så de har svært ved at samle sig - fordi de er let overbyggede og har en lidt dum lænd.
Men den hest, der ikke kan gå en LA-klasse på distriktsplan er i forvejen så inde tilredt, at det nok var bedst at lade den gå på folden eller aflive den - for en LA ER ikke en svær eller en høj klasse.

Hvis Sorcha kan traske gennem en M med mig på ryggen kan en Frieser også gå "hyggedressur". Hun er ved Gud heller ikke bygget til dressur (lidt lang ryg og lidt korte ben og en lidt for kort hals).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Jillow »

[quote:3056fa3384]Jeg synes det samme som Jillow og Mulle. [/quote:3056fa3384] tak for det.

Pilevadgaard som jeg skrev på det andet forum så fik du min mening og den skal man kunne tåle og jeg har ikke sagt/talt grimt om jeres heste, har jeg sgu ingen grund til. jeg gav min mening og som du ser så er den ikke så forskellig fra dem herinde, som jeg bla ved rider dressur og dem der ikke gør kan også se det. At der så kommer en og skriver om kællinge ryttere blot fordi man tillader sig at sige hvad man ser, det så en anden snak. Så måske kommer brugeren herind og siger det samme :hhansen: :hhansen:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Pilevadgaard »

Tak for svar alle...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Godzilla »

Amen Annette :respekt:

De friesere er død-lækre, og udstyret er dælme flot! Tillykke med det.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Pilevadgaard »

Smil... heldigvis er her plads til mange meninger...

Jeg syntes nu stadigt frieseren er flot... også på dressurbanen...

Har lige lånt Maria s skønne hest her... den går smukt dressur...

[img:50ee2d2136]http://i190.photobucket.com/albums/z29/ullalis/aa1-2.jpg[/img:50ee2d2136]

[img:50ee2d2136]http://i190.photobucket.com/albums/z29/ullalis/aa2-1.jpg[/img:50ee2d2136]

:jeanie: :jeanie:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Må man linke til andet forum herinde??

Post by KatieKat »

Årh den tråd på vildhesten er da topunderholdende. Sjældent har jeg moret mig så godt. Af hjertet tak, Jillow.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Må man linke til andet forum herinde??

Post by 99E »

Jeg så en frieser traske gennem en LB-et-eller-andet i weekenden til klubstævne. Det så OK ud.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Tigerbaby »

[quote:513fcb77be="KatieKat"]Årh den tråd på vildhesten er da topunderholdende. Sjældent har jeg moret mig så godt. Af hjertet tak, Jillow.[/quote:513fcb77be]

Hvad mener du Katiekat?

Synes sgu altså ikke Jillow er den værste derinde, hvis det er det du hentyder til.
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Jillow »

[quote:89d339d1db]Årh den tråd på vildhesten er da topunderholdende. Sjældent har jeg moret mig så godt. Af hjertet tak, Jillow.[/quote:89d339d1db] selv tak, herinde er der nu også topunderholdende til tider ikke at forglemme :tommelop: Nogen kommer og går fordi de syntes det er så synd for dem andre bliver fordi de vil og andre igen kan ikke se deres egen røv for rynker. Så ja ret så underholdende især når dem der laver underhold ikke kommer jævnligt og gider enten sige det ene eller det andet.. jeg er så vidt jeg ved ikke den der bare klasker rundt med "se mig hør mig halløj" og så derefter render væk som en pivrøv.

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Post Reply